براساس اعلام تحلیلگر اپل، تقاضای خرید آیفون 11 فراتر از حد انتظار خواهد بود

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ‌چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، معتقد است تقاضای خرید آیفون ۱۱ بیشتر از حد انتظار خواهد بود و کاربران علاقه‌ی بیشتری به رنگ‌های متنوع آن نشان می‌دهند.
تبلیغات

مینگ‌چی‌ کو، تحلیلگر اپل، در آخرین گزارش خود و به‌دنبال آغاز پیش‌سفارش گوشی‌های هوشمند جدید آیفون اعلام کرد تقاضای پیش‌سفارش آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو، فراتر از حد انتظار است. پیش‌بینی‌های مینگ‌چی‌ کو تا حد زیادی برمبنای برآورد فروش آنلاین دستگاه‌های جدید ارائه شده است.

تحلیگر معروف اپل معتقد است تنوع رنگ گوشی‌های هوشمند جدید آیفون، به‌ویژه آیفون ۱۱ پرو سبز و آیفون ۱۱ سبز و بنفش بر فروش این محصول تأثیرگذار خواهد بود. البته وی همچنین اعلام کرد مشکلات مربوط به تولید گلس برای آیفون جدید سبزرنگ، می‌تواند محدودیت‌های برای فروش آن ایجاد کند. 

آیفون 11 - نمای پشت - رنگ ها  / Apple iPhone 11

همچنین، مینگ‌چی کو خاطرنشان کرد تقاضای خرید نسخه‌ی گران‌قیمت‌تر آیفون ۱۱ پرو در بازار ایالات متحده بیش از سایر بازارها است. این در حالی‌ است که کاربران چینی علاقه‌ی بیشتری به خرید نسخه‌ی ارزان‌‌قیمت‌تر آیفون ۱۱ از خود نشان می‌دهند. 

مینگ‌چی‌ کو پیش‌بینی می‌کند میزان عرضه‌ی آیفون‌های جدید در سال ۲۰۱۹ به ۷۰ تا ۷۵ میلیون دستگاه خواهد رسید که رقمی بیشتر از برآوردهای ۶۵ تا ۷۰ میلیون دستگاه قبلی است. جای تعجبی وجود ندارد که برنامه‌ی تعویض گوشی کارکرده با نو و طرح‌های پرداخت قسطی بدون سود، به افزایش فروش گوشی‌های آیفون کمک می‌کند.  

علاوه‌بر جذابیت رنگ‌های جدید گوشی آیفون، ویژگی‌هایی همچون لنزهای جدید فوق‌عریض و بهبود ظرفیت باتری و ارتقای فیلم‌برداری 4K به آیفون ۱۱، ۶۹۹ دلاری اضافه شده که برای کاربران حائز اهمیت است. در گزارش مینگ‌‌چی‌ کو آمده است قیمت آیفون ۱۱ آن را به گزینه‌ی ایده‌آلی برای طرح تعویضش با دستگاه‌های آیفون ۶ و آیفون 6s و آیفون ۷ تبدیل خواهد کرد. 

آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو پیشرفت‌های چشمگیری همچون بهره‌مندی از حالت شب، فیلم‌برداری با کیفیت 4k و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه، ۲۰ درصد عملکرد سریع‌تر به‌لطف تراشه‌ی A13، بهبود طول عمر باتری، مقاومت دربرابر نفوذ آب کرده‌‌اند و از تراشه‌ی جدید U1 بهره می‌برند. از ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) گوشی‌های جدید آیفون به بازار عرضه می‌شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات