ال‌ جی پتنت گوشی‌ هوشمند با قابلیت تا‌شدن در سه لایه ثبت کرد

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی پتنت جدیدی برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت کرده است که برخی از جزئیات احتمالی را در مورد آن فاش می‌کند.
تبلیغات

تا‌شدن صفحه‌ی نمایش گوشی‌ها به سمت بیرون یا داخل ممکن است باعث ایجاد نگرانی، مخصوصا برای کسانی شود که می‌خواهند به‌صورت روزمره از این محصولات استفاده کنند، زیرا باز و بسته کردن مکرر صفحه‌ی نمایش باعث ایجاد چین‌خوردگی روی آن خواهد‌ شد.

با وجود تمام نکات منفی از جمله نگرانی‌های مربوط به طول‌ عمر و ماندگاری صفحات نمایش تاشو که به‌قوت خود باقی است و احتمالا تا حداقل سه الی چهار سال دیگر نیز باقی خواهد‌ ماند، علاقه‌مندان به‌ فناوری هنوز امید خود نسبت‌به صفحات نمایش تاشدنی را از دست نداده‌اند.

گوشی‌های هوشمند تاشدنی دارای مشکلات فنی بسیار هستند، اما برخی تولید‌کنندگان در‌حال گذار از وضعیت گوشی‌های تاشدنی امروزی هستند که تنها یک صفحه‌ نمایش تاشدنی دارند. ال‌جی یکی از این شرکت‌ها است که قصد دارد با پشت‌سر گذاشتن این سنّت، فناوری ساخت صفحات نمایشی را که قابلیت تا‌شدن در سه‌لایه را دارند، به شما ارائه دهد. در پتنت اخیر گوشی‌های تاشدنی، ال‌جی طرح‌های خود برای دستیابی به این فناوری را نشان می‌دهد.

در ادامه تصویری شماتیک از چیزی می‌بینید که ال‌جی قصد ساخت آن را دارد.

LG new display

مطابق با تصویر بالا، صفحه‌ی نمایش در سه لایه تا خواهد شد. همچنین فضایی درون آن برای جا‌دادن قلم دیجیتال تعبیه شده‌ است. اگر از آن دسته افراد هستید که استفاده از قلم دیجیتال را دوست دارند، وجود این فضا برایتان مفید خواهد‌ بود.

LG new display

سامسونگ نیز در حال کار بروی دستگاه مشابهی با قابلیت تا‌شدگی و جمع‌شدن است که البته برخلاف پتنت ال‌جی، در سه‌لایه تا نخواهد‌ شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات