ریلمی Q به تراشه اسنپدراگون 712 مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر ارشد بازاریابی شرکت ریل‌می اخیرا به‌صورت رسمی تأیید کرده که گوشی ریل‌می کیو (Realme Q) قرار است به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ کوالکام مجهز شود.
تبلیغات

ریل‌می همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، قصد دارد روز پنجم سپتامبر امسال (مصادف با ۱۴ شهریور ۱۳۹۸) گوشی‌های سری Q خودش را طی رویدادی در کشور چین، به‌صورت رسمی رونمایی کند. این شرکت اخیرا تأیید کرده است که نخستین گوشی این خانواده به سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۷۱۲ مجهز می‌شود.

مدیر ارشد بازاریابی ریل‌می روز گذشته تأیید کرد که در رویداد موردبحث، شاهد معرفی چهار گوشی خواهیم بود. بااین‌حال، یکی از افراد شاغل در شرکت ریل‌می که نخواسته نامش فاش شود‌، مدعی شده است که گوشی ریل‌می ۵ پرو (Realme 5 Pro) قرار است اصلی‌ترین گوشی خانواده‌ی ریل‌می کیو باشد. در واقع گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ریل‌می ۵ پرو قرار است با نامی متفاوت در کشور چین به‌عنوان یکی از محصولات خانواده‌ی ریل‌می کیو رونمایی شود.

ریل می کیو / Realme Q

ادعای مطرح‌شده در مورد ریل‌می ۵ پرو، ما را به فکر وا می‌دارد که آیا ریل‌می واقعا قصد دارد گوشی موردبحث را با نام دیگری در چین عرضه کند یا خیر. در ضمن با درنظرگرفتن اینکه در مراسم روز ۱۴ شهریور، نسخه‌ی معمولی ریل‌می ۵ به‌همراه ریل‌می XT (با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی) نیز رونمایی خواهند شد، این سؤال برای‌مان پیش می‌آید که دستگاه چهارم چه خواهد بود؟ آیا قرار است در این مراسم، شاهد گوشی جدیدی از سری‌گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی C باشیم؟

دیدگاه شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات