افشای تصاویر و مشخصات گوشی جدید منتسب به ردمی 8

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا مشخصات و تصاویر یک گوشی جدید ردمی در وب‌سایت TENNA درج شده است که احتمال می‌رود ردمی ۸ باشد.
تبلیغات

یک گوشی هوشمند ناشناس ردمی (Redmi) با شماره مدل M1908C3IC با تصاویر و مشخصات کامل در وب‌سایت TENNA رویت شد. گمان می‌رود که گوشی هوشمند مذکور ردمی ۸ باشد.

اندازه‌ی صفحه‌نمایش این محصول ۶.۲۱ اینچ بوده و وضوح ۱۵۲۰×۷۲۰ پیکسل را دارا است.

در تصاویر انتشاریافته، صفحه‌نمایش گوشی در حالت خاموش است؛ بنابراین حاشیه‌های بالا و کنار آن قابل مشاهده نیست. اما می‌توان دید که حاشیه‌ی پایین آن ضخیم‌تر بوده و نشان Redmi بر آن حک شده است. به‌علاوه، وجود دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش، وجود بریدگی را تأیید می‌کند.

در وسط پنل پشتی دستگاه، دوربینی دوگانه با حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسل و چیدمان عمودی قرار داده شده است. حسگر اثر انگشت نیز به‌همراه نشان Redmi زیر دوربین‌ها جا خوش کرده است و عبارت Designed by Xiaomi در قسمت پایین همین ردیف خودنمایی می‌کند.

ردمی 8 / Redmi 8

گوشی جدید شیائومی از برند ردمی در کالبد خود یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز را جای داده است و به‌احتمال زیاد در سه پیکره‌بندی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی از شیار حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی نیز بهره‌مند خواهد بود که امکان ارتقاء حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت را فراهم می‌کند.

از دیگر مشخصات می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۹ پای و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد؛ سرعت شارژ آن هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات