پتنت جدید سامسونگ از گوشی هوشمندی تاشدنی با سه نمایشگر خبر می‌دهد

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید ثبت‌شده‌ی سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت نیز همانند ال‌جی ایده‌هایی برای ساخت گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از سه‌ نمایشگر تاشدنی دارد.
تبلیغات

اواسط مرداد، ال‌‌جی پتنت گوشی‌ هوشمند با قابلیت تا‌شدن در سه‌لایه را ثبت کرد که نمایشگرهای سه‌گانه‌ی دستگاه به‌صورتی شبیه به حرف Z تا می‌شوند. براساس آخرین اخبار LetsGoDigital، پتنت سامسونگ نیز درباره‌ی گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از سه نمایشگر ثبت شده است که از طراحی Z بهره می‌برند. 

در مه (اردیبهشت‌)، اداره مالکیت معنوی کره (KIPO)‌ پتنت ۲۰۱۸ سامسونگ را تأیید و مستندات مربوط به آن را ۷ اوت (‌۱۶ مرداد)‌ منتشر کرد. LetsGoDigital نخستین‌بار تصاویر مربوط به پتنت جدید سامسونگ را به‌اشتراک گذاشت که دستگاهی با دو لولا و سه نمایشگر را نشان می‌دهد و از طراحی Z-Fold (‌تاشدن صفحات نمایشگر به‌شکل حرف Z)‌ بهره می‌برد. 

گوشی تاشدنی سامسونگ

کاربران می‌توانند در حالت باز، نمایشگری بزرگ دراختیار داشته باشند. اولین روز اسفند ۱۳۹۷، گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ معرفی شد. دستگاه جدید در مقایسه‌ی با گلکسی فولد از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد. 

با توجه به تصاویر منتشرشده از پتنت سامسونگ، کاربران می‌توانند نمایشگر سه‌تایی را به‌ شکل‌های مختلف روی یکدیگر قرار دهند. در یکی از فرمت‌های نشان‌ داده‌شده در تصاویر، امکان قرارگرفتن دو نمایشگر جانبی روی نمایشگر وسطی وجود دارد. حتی این امکان دراختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند تنها یکی از نمایشگرها را روی دیگری تا کنند. 

گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ

با وجود آنکه بعید به‌نظر می‌رسد به‌زودی معرفی چنین دستگاهی را در بازار شاهد باشیم، پتنت ثبت‌شده تأیید می‌کند که سامسونگ نیز همانند ال‌جی قصد دارد در بازار گوشی‌های تاشدنی، دستگاه‌هایی با نمایشگر باریک‌تر و منطعف‌تر معرفی کند. باید منتظر باشیم و ببینیم ایده‌های خلاقانه چه زمانی به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند. شما می‌توانید مشخصات فنی نخستین گوشی تاشو سامسونگ را در بخش محصولات زومیت به همراه تصاویر آن مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات