جعبه‌گشایی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۱۰ پلاس حاصل ترکیبی جذاب از گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در سال جاری به‌عنوان پرچم‌دار فبلت‌های کره‌ای شناخته می‌شود که قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد.
تبلیغات

سامسونگ در سال جاری با تمرکز در قسمت طراحی و بهبود تجربه کاربری، سری خانواده گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد. S10 و S10 Plus پرچم‌داران لایق سامسونگ در نیمه اول سال جاری به شمار می‌آیند. طبق رسم هر سال، نیمه دوم مربوط به رونمایی از جدید‌ترین عضو خانواده نوت است. به همین ترتیب سامسونگ با معرفی خانواده گلکسی نوت ۱۰ در دو اندازه، گوی رقابت را از چنگ شرکت‌های مطرح بازار ربوده است.

سامسونگ برای نخستین‌بار عضو جدید خانواده‌ی فبلت‌های نوت را در دو نسخه با نام‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس روانه‌ی بازار کرد. همان‌طور که از نام گوشی‌های جدید برمی‌آید، یکی از اصلی‌ترین وجوه تمایز دو محصول به ابعاد نمایشگرهایشان بازمی‌گردد تا بدین ترتیب هر کاربری بتواند ابعاد مناسب خود را  انتخاب کند. خانواده‌ی گلکسی نوت ۱۰ بدنه‌ای مرکب از شیشه و فلز دارد. نمایشگرهای بزرگ Note10 و Note10 Plus با لبه‌های خمیده‌ی خود تقریبا کل نمای جلوی گوشی را پوشانده‌اند. سامسونگ برای ارائه‌ی تجربه‌ی بصری فراگیر و متقارن‌ ساختن طراحی سری نوت ۱۰، دوربین سلفی را درون حفره‌ای بسیار کوچک در بخش میانی نمایشگر جای داده است. 

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده است که زومیت طبق سنت همیشگی خود، بهجعبه‌گشایی آن پرداخته است. در ادامه شما را به تماشای این ویدئو دعوت می‌کنیم:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات