وایلدفایر ایکس HTC با دوربین سه‌گانه و پردازنده Helio P22 رونمایی شد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی با رونمایی وایلدفایر ایکس، قصد دارد بازار تلفن‌همراه هند را باردیگر در دست بگیرد. این گوشی اقتصادی ناچ قطره‌ای دارد و به دوربین سه‌گانه و پردازنده‌ی هلیو پی ۲۲ مجهز است.
تبلیغات

پس از اینکه اچ‌تی‌سی در ژوئیه‌ی گذشته از بازار هند خارج شد، اکنون خبر ورود مجدد به این بازار را با رونمایی گوشی هوشمندی با ناچ قطره‌ای اعلام کرده است. این گوشی هوشمند وایلدفایر ایکس نام دارد که به‌طور رسمی رونمایی شده است. این تلفن هوشمند را اچ‌تی‌سی نساخته؛ بلکه شرکت چینی به‌نام InOne Smart Technology ساخته است که لایسنس این برند را برای عرضه به بازار هند دراختیار دارد.

قلب تپنده‌ی وایلدفایر ایکس پردازنده‌ی هلیو پی ۲۲ است که با اندروید پای همراه شده است. این گوشی با دو پیکربندی عرضه می‌شود: یکی با سه گیگابات رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی و دیگری با چهار گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی. همچنین، هر دو این پیکربندی‌ها به شکاف میکرو اس‌دی مجهز است که تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۲ اینچی HD+ و رزولوشن ناامیدکننده‌ی ۱۵۲۰ در ۷۲۰ همراه شده و نسبت تصویر به بدنه‌ی آن ۸۸.۸ درصد است. ناچ قطره‌ای این گوشی میزبان دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است و در پشت گوشی طرح سه‌بعدی و آینه‌ای را شاهد هستیم که میزبان حسگر اثرانگشت و دوربین سه‌گانه است. وایلدفایر ایکس به دوربین اصلی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی دوبرابری و حسگر عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر ایکس با وسیله‌ای جانبی همراه شده که شرکت سازنده نامش را MyBuddy نهاده است. این وسیله‌ ابزاری امنیتی است که در مواقع خطرناک با به‌صدا درآوردن زنگ هشدار موقعیت مکانی و صدا و تصویر اطراف کاربر را در لحظه برای خانواده و دوستانش ارسال می‌کند. ناگفته نماند کاربرد دیگر وسیله‌ی مذکور پیدا‌کردن گوشی گمشده کاربر است.

وایلد فایر ایکس

وایلدفایر ایکس با باتری ۳,۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و رنگ آبی (Sapphire Blue) عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه‌ی این گوشی هوشمند ۱۵۵ و قیمت مدل پیشرفته‌تر ۱۹۵ دلار خواهد بود. ناگفته نماند برای مدت زمان محدود، تخفیف ۱۴ دلاری برای هر دو مدل در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی را از ۲۲ اوت و از فلیپ کارت در هند می‌توان سفارش داد.

درپایان، گفتنی است گرچه محصولی با این مشخصات و قیمت مناسب است، گوشی ریل‌می ۳ که مارس عرضه شده است، از پردازنده‌ی سریع‌تر هلیو پی ۷۰ و باتری بزرگ‌تر و دوربین با رزولوشن بیشتر بهره می‌برد و قیمتش نیز ارزان‌تر است. باید خاطرنشان کرد اچ‌تی‌سی برای ترغیب خریداران، علاوه‌بر گارانتی یک‌ساله‌ی استاندارد، وایلدفایر ایکس را با گارانتی ۶ ماهه‌ی بی‌قیدوشرط محافظت دربرابر ضربه و آسیب و سقوط همراه کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات