نوکیا 9.1 پیورویو با تراشه اسنپدراگون 855، پشتیبانی از شبکه 5G و بهبود عملکرد دوربین معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا ۹.۱ پیورویو با دوربین قدرتمندتر و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 5G فصل سوم ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.
تبلیغات

اسفند ۱۳۹۷ و در کنگره‌ی جهانی موبایل، نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی درکنار یک حسگر ToF معرفی شد. طرفداران نوکیا نه‌تنها از عملکرد دوربین این گوشی هوشمند رضایت نداشتند؛ بلکه معتقد بودند پرچم‌دار نوکیا با تراشه‌ی قدیمی به بازار عرضه شده است. بااین‌حال براساس آخرین گزارش نوکیا پاور یوزر (Nokiapoweruser)، انتظار می‌رود گوشی هوشمند نوکیا ۹.۱ پیورویو با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و دوربینی با عملکرد بهتر به بازار عرضه شود.

نوکیا 9 پیورویو / Nokia 9 Pureview

به‌احتمال فراوان نوکیا ۹.۱ پیورویو فصل سوم ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و اچ‌‌ام‌دی گلوبال در نظر دارد زمان بیشتری صرف بهبود عملکرد دوربین این گوشی هوشمند کند تا اشتباهات نسخه‌ی قبلی تکرار نشود. براساس اعلام منابع آگاه، نوکیا برای توسعه و بهینه‌سازی ماژول دوربین و نرم‌افزار این گوشی هوشمند در حال همکاری تنگاتنگ با Light است. 

از ویژگی‌های برجسته‌ی نوکیا ۹.۱ پیورویو می‌توان به عملکرد قدرتمند دوربین دستگاه در شب و قابلیت‌های درخورتوجه تصویربرداری ویدئویی آن اشاره کرد. همان‌طورکه گفته شد، این گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه خواهد شد و همانند نوکیا X71 بریدگی بالای نمایشگر مخصوص دوربین سلفی خواهد داشت. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند در فصل سوم ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود با نسخه‌ی اندروید Q دردسترس کاربران قرار گیرد. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های برند نوکیا در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات