نمونه تصاویر گرفته شده با آنر 9X پرو در نور کم لو رفت

جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی‌ هوشمند آنر ۹ ایکس پرو در شرایط محیطی نور کم، خبر از کیفیت خوب تصویربرداری این گوشی هوشمند در نور محیطی کم می‌دهد.
تبلیغات

در حالیکه انتظار نمی‌رود گوشی‌های هوشمند جدید آنر یعنی آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو، کیفیت تصویربرداری مشابه گوشی هوشمند آنر ۲۰ پرو داشته باشد، اما باتوجه به اینکه این گوشی هوشمند با دوربین سه‌گانه معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود کیفیت تصویربرداری خوبی را از خود نشان دهد.

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی هوشمند آنر  ۹ ایکس کیفیت خوب تصویربرداری این دستگاه را در شرایط نور محیطی کم به‌خوبی نشان می‌دهد. آنر دو پوستر رسمی در صفحه‌ی رسمی آنر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته است که نمونه تصاویر گرفته‌شده با این گوشی هوشمند را در شرایط نور محیطی کم به‌خوبی نشان می‌دهد.

آنر 9 ایکس

درکنار پوسترهای منتشرشده در مورد کیفیت دوربین آنر ۹ ایکس، نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس پرو نیز فاش شده است که خبر از کیفیت خوب تصویربرداری این دستگاه در شرایط نور محیطی کم می‌دهد. به‌غیر از اولین عکسی که گرفته شده، به‌نظر می‌رسد که مابقی تصاویر در حالت Night Mode گرفته شده است. تصویربرداری در حالت شب، فریم‌های بیشتری به یک تصویر اضافه کرده و درنتیجه باعث کاهش نویز در عکس، نوردهی بهتر و تقویت رنگ‌ها می‌شود. 

انتظار می‌رود که هر دو مدل گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با دوربین‌ اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۲۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه شوند. همچنین به‌نظر می‌رسد که آنر ۹ ایکس پرو با دوربین سوم ۸ مگاپیکسلی (احتمالا زاویه باز) معرفی خواهد شد.

آنر 9 ایکس پرو
آنر 9 ایکس پرو
آنر 9 ایکس پرو
آنر 9 ایکس پرو

به‌نظر می‌رسد هر دو گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس با آخرین تراشه‌ی اختصاصی هواوی یعنی کرین ۸۱۰ به بازار عرضه خواهند شد. به‌علاوه هر دو دستگاه از باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۶.۵۹ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ بهره می‌برند. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند آنر 9X با دوربین سلفی پاپ آپ ۲۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شوند.

احتمال دارد، هواوی در کنار معرفی دو گوشی هوشمند جدید آنر ۹ ایکس، آنر بند ۵ و همچنین لپ‌تاپ چدید مجیک‌بوک پرو را نیز در رویداد ۲۳ ژوئیه برابر با اول مردادماه معرفی کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی آنر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات