نقشه داخلی نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ به سرویس نقشه و مسیریاب بلد اضافه شد

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس نقشه و مسیریاب بلد در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ، نقشه‌ی این نمایشگاه را که شامل محل قرارگیری غرفه‌ها است، در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

بیست‌وپنجمین دوره الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ با شعار راهبردی #آینده_بهتر برگزار می‌شود تا بار دیگر  دست‌اندرکاران حوزه دیجیتال و ICT و مخاطبان آن دور هم جمع شوند. نمایشگاه الکامپ با دستاوردهای یک‌ساله و رویکردها و راهکارهای جدید خود را در معرض دید جامعه مخاطبان قرار می‌دهد.

استفاده از زیرساخت‌ها و کاربردپذیری محصولات مختلف در نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیک، باعث رشد و گسترش این نمایشگاه شده است. امسال بیش از ۶ سالن به استارتاپ‌ها اختصاص دارند و بخش الکام جابز نیز به ایجاد محیط اشتغال می‌پردازد. هرسال با حضور شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌های نو ایده، محتوا و کیفیت نمایشگاه الکامپ افزایش می‌یابد. امسال هم با پررنگ شدن الکام استارز و حضور کسب‌وکارهای نوظهور رو‌به‌رو خواهیم شد.

اطلاعات نمایشگاه الکامپ که از دو هفته گذشته روی سایت قرار گرفته، با همکاری نقشه و مسیریاب بلد، روی اپلیکیشن بلد قابل مشاهده است. اطلاعات غرفه‌ها و مسیر دسترسی با شروع نمایشگاه الکامپ روی نقشه قرار خواهد گرفت و  کاربران بلد می‌توانند محل قرارگیری کسب‌وکارهای مختلف در الکامپ را روی نقشه مشاهده کنند.

شاخه نقشه نمایشگاهی که در سطح جهانی با نام indoor map شناخته می‌شود، توسط تیم نقشه و مسیریابی بلد برای اولین‌بار در ایران اجرا شده است. نقشه بلد پیش از این هم نقشه نمایشگاه‌ کتاب را روی اپلیکیشن خود قرار داده است. در زمان نمایشگاه کتاب نیز، آدرس و لوکیشن غرفه‌ها روی نقشه قابل جست‌و‌جو بود. برای دسترسی به اطلاعات نقشه کاربران باید اپلیکیشن بلد را به‌روزرسانی کنند. با به‌روزرسانی اپلیکیشن بلد نقشه نمایشگاه با امکان مشاهده غرفه‌ها در طبقات همکف و بالاتر امکان‌پذیر خواهد بود. با بزرگ‌نمایی نقشه در محدوده نمایشگاه بین‌المللی، کاربران می‌توانند محل قرارگیری غرفه‌های نمایشگاه الکامپ را روی نقشه و مسیریاب بلد مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات