تصاویری از آنر 9X و آنر 9X پرو، دوربین پاپ آپ و نمایشگر تمام‌صفحه را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس تصاویر جدیدی که از آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو منتشر شده است، نمایشگر تمام‌صفحه‌ و دوربین سلفی پاپ‌آپ آن‌ها تأیید می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو ۲۳ ژوئیه (برابر با اول مرداد) در رویدادی رسمی رونمایی شوند. رندرهای رسمی هر دو گوشی هوشمند جدید، برخی مشخصاتی را تأیید می‌کند که به‌صورت غیررسمی درباره‌ی آن‌ها مطرح شده بود.

رندرهای MySmartPrice نشان می‌‌دهد باید منتظر معرفی گوشی‌های هوشمند آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با نمایشگر لبه‌به‌لبه و بدون بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین سلفی باشیم. رندرهای جدیدی که از این دو گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده است، اخبار فاش‌شده‌ی قبلی را تأیید می‌کنند. 

آنر 9 ایکس پرو

با توجه به تصاویر منتشرشده، انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند جدید از دوربین کشویی سلفی بهره ببرند و با قاب گلس و فلزی به بازار عرضه شوند. طبق این تصاویر، تنها تفاوت شاخص دو دستگاه، دوربین پنل پشتی آن‌ها است. انتظار می‌رود آنر ۹ ایکس پرو با دوربین سه‌گانه و آنر ۹ ایکس با دوربین دوگانه در پنل پشتی معرفی شوند. 

همان‌طورکه در تصاویر مربوط به آنر ۹ ایکس پرو مشاهده می‌کنید، پنل پشتی دستگاه با رنگ بنفش طراحی‌اش به‌گونه‌ای است که تصویری از حرف X را نمایش می‌دهد. پیش‌تر، طراحی‌های این‌چنینی را در گوشی هوشمند آنر ۲۰ نیز دیده بودیم.

آنر 9 ایکس

گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس با دوربین دوگانه‌ی ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس پرو با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی معرفی خواهند شد. آنر ۹ ایکس پرو از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن Full HD+ و آنر ۹ ایکس از نمایشگر کمی کوچک‌تر ولی با همان رزولوشن بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد هر دو دستگاه با باتری ۳,۹۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و با بهره‌مندی از تراشه‌ی کرین ۸۱۰ های‌سیلیکون به بازار عرضه شوند. 

آنر 9 ایکس

براساس آخرین گزارش‌ها، آنر ۹ X با ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و آنر ۹ ایکس پرو با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. چنین مشخصاتی برای گوشی هوشمند پایین‌رده درخورتوجه است و عرضه‌ی نسخه‌ی پرو این دستگاه برای کاربرانی مناسب خواهد بود که به خرید دستگاهی با قیمت گران‌تر تمایل دارند. همان‌طورکه گفته شد، انتظار می‌رود آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو و آنر بند ۵ در ۲۳ ژوئیه برابر با اول مردادماه در چین معرفی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات