همکاری مشترک رایتل و سازمان تامین اجتماعی برای الکترونیکی شدن خدمات

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
در نشست مشترک هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی با معاونان و مدیران شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پروژه اجرای طرح بزرگ تأمین اجتماعی الکترونیک کلید خورد.
تبلیغات

نشست مشترک هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت خدمات ارتباطی رایتل به منظور بررسی پروژه اجرای طرح بزرگ تأمین اجتماعی الکترونیک برگزار شد.

محمد حسین عادلی، رئیس هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت تقویت رایتل به‌عنوان اپراتوری هوشمند گفت:

در آینده‌ای نه چندان دور، صنعت ICT در زندگی مردم اهمیت بسیاری پیدا می‌کند و لذا این مهم است که رایتل بتواند با برنامه‌ریزی هدفمند، سهم مهمی برای ایجاد ارزش افزوده داشته باشد و قطعا این مهم با توانمندی موجود دور از واقعیت نیست. 

وی در ادامه تأکید کرد:

این سازمان از اقدام برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استقبال می‌کند و البته که رایتل نیز برای همین مهم حضور دارد و لذا باتوجه‌به اهمیت الکترونیکی شدن پرونده‌های بیمه‌شدگان و اسناد در جلسه معینی به بررسی ظرفیت‌های آماده رایتل برای تحول ساختار خدماتی سازمان تأمین اجتماعی می‌پردازیم.
رضوانی مدیر عامل تامین اجتماعی شستا

همچنین محمد رضوانیفر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با اشاره به رشد درآمد شرکت‌های زیرمجموعه شستا گفت‌:

در یک سال اخیر با روند رو به رشد مناسبی از نظر کسب درآمد مواجه بوده‌ایم و برخی از شرکت‌ها رشد درآمدی قابل‌توجهی داشته‌اند. اما باید گفت رایتل به‌دلیل بدهی و زیان های حاصل از توسعه زیرساخت ها شرایط سختی را طی ماه‌های اخیر داشته ولیکن قطعا با حمایت و سرمایه‌گذاری مناسب و وجود توانایی مدیریتی و روند رو‌به رشد فعلی می‌تواند به درآمدزایی مورد انتظار برسد.
کریم زاده مدیرعامل رایتل

در ادامه‌ی این نشست، سعید کریم‌زاده، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماه اخیر مدیریت خود و بررسی آن نسبت به زمان مشابه قبلی گفت:

در ۶ ماه اخیر، شرکت رایتل علاوه‌بر کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها با رشد ۱۸ درصدی درآمد مواجه بوده و این در حالی است که در سال ۹۷ به‌علت افزایش هزینه‌ها این مجموعه با انباشت بدهی و زیان مواجه شده بود که با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به سمت کاهش آن حرکت می‌کنیم. در سه ماه نخست امسال، درآمد رایتل به نسبت سه ماه نخست سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته که این بیانگر اثربخشی نگاه مدیریتی شستا برای ایجاد تحول ساختاری در رایتل است که می‌تواند منجر به بستر مناسب برای استراتژی های بلندمدت شود.

کریم‌زاده در ادامه به ارائه‌ی آماری از عملکرد رایتل و تعداد مخاطبان آن پرداخت. به‌گفته‌ی وی، تعداد تجمعی مشترکین فعال رایتل به بیش از ۵.۴ میلیون مشترک فعال ۳ ماهه و حدود ۴.۴ میلیون مشترک فعال یک ماهه رسیده است. همچنین با فعال‌سازی و به‌روزرسانی طرح‌های جذب مشترک از جمله طرح تأمین اجتماعی، روند جذب مشترکین در این اپراتور افزایش قابل‌توجهی یافت. فروش و توزیع سیم‌کارت در این دوره‌ی سه‌ماهه به بیش از ۱،۷۰۰،۰۰۰ رسید که نسبت به سه‌ماهه‌ی قبل از آن با رشد ۳.۱۶ برابری مواجه شد. 

مینا مهرنوش، عضو هیات مدیره و معاون تجاری رایتل نیز با اشاره به رویکرد رایتل برای ارائه خدمات هوشمند در قالب اپلیکشین به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی گفت:

رایتل از این آمادگی برخوردار است که برای تمامی ذی‌نفعان سازمان تأمین اجتماعی از جمله بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران‌، ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و کارفرمایان ازطریق اپلیکیشن‌های طراحی‌شده خدماتی از جمله دفترچه الکترونیکی، امضاء الکترونیکی همراه و پرداخت همراه را ارائه کند که این مهم موجب رضایت ذی‌نفعان خواهد بود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات