مدل کوچک‌تر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در FCC رویت شد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ درحال کار روی یک مدل کوچک‌تر از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم است.
تبلیغات

این‌ روز‌ها شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، آمازون و اپل همگی به تولید اسپیکرهای هوشمند مجهز به دستیارهای صوتی روی آورده‌اند و سامسونگ نیز از مدتی قبل وارد این حوزه شده است.

غول فناوری کره‌ای مدتی قبل، از اسپیکر هوشمند خود که گلکسی هوم نام دارد رونمایی کرد. اگرچه این محصول هنوز به بازار عرضه نشده است اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ از همین حالا روی مدل‌های دیگری از اسپیکر هوشمند خود کار می‌کند. یکی از اسناد جدید FCC نشان می‌دهد که سامسونگ درحال ساخت یک اسپیکر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است. این دستگاه را می‌توان نسخه‌ی کوچک‌ترشده‌ی گلکسی هوم دانست که از بدنه‌ای کوتا‌ه‌تر بهره می‌برد و پایه ندارد. شکل کلی مدل کوچک‌تر اسپیکر هوشمند سامسونگ حالت پَد دارد و به‌احتمال زیاد، سبک‌تر و البته ارزان‌‌تر از مدل اصلی خواهد بود. همچنین به احتمال بسیار زیاد، این محصول مانند گلکسی هوم به دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ مجهز شده است.

درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی در مورد اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی یا مدل اصلی این محصول در دسترس نیست. سامسونگ در تاریخ ۱۰ مه اعلام کرد که گلکسی هوم را در نیمه‌ی اول سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. اگرچه این شرکت درابتدا گفته بود که اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در ماه آوریل عرضه خواهد شد، اما بعدا بدون اعلام اخبار تکمیلی، عرضه‌ی محصول یاد شده را به تعویق انداخت. هم‌اکنون هیچ جزئیاتی در مورد قیمت مدل اصلی اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در دسترس نیست و بنابراین به‌سختی می‌توان درمورد قیمت مدل مینی این محصول اظهارنظر کرد. برای مقایسه باید اشاره کرد که اسپیکر اکودات آمازون و همچنین گوگل‌هوم مینی با قیمت ۵۰ دلار به‌فروش می‌رسند. البته از آنجایی که مشتریان این دو محصول را بیشتر به‌عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان خود خریداری و ارسال می‌کنند، در این شرایط حتی مبلغی کم‌تر از قیمت تعیین‌شده را پرداخت می‌کنند.

همه این موضوع را می‌دانیم که از مرحله‌ی طراحی اولیه‌ی یک محصول تا رسیدن به مرحله‌ی تولید انبوه و عرضه به بازار، احتمالا سال‌ها زمان نیاز است و به همین دلیل، جای تعجب نیست که ساخت مدل مینی اسپیکر هوشمند گلکسی هوم از مدت‌ها قبل توسط سامسونگ مطرح شده باشد. با تمام این اوصاف، بهتر بود که سامسونگ ابتدا عرضه‌ی مدل اصلی اسپیکر هوشمند خود را آغاز می‌کرد و پس از آن اقدام به ساخت مدل‌های دیگر این محصول می‌کرد.

نظر شما در مورد اسپیکرهای هوشمند و گلکسی هوم سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات