دوربین‌های جدید پاناسونیک وارد بازار ایران شدند

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آژند سرویس با آغاز عرضه‌ی گسترده‌ی دوربین‌های پاناسونیک، سبد محصولات خود در این بخش را تکمیل کرد.
تبلیغات

پاناسونیک ازجمله برند‌های قدیمی و مطرح حاضر در کشور است که سال‌ها محصولاتی در بخش‌های ارتباطی، خانگی، صوتی و تصویری و دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری در اختیار کاربران قرار داده است. آژند سرویس به‌عنوان نماینده‌ی رسمی پاناسونیک در ایران وظیفه‌ی فروش و ارائه‌ی خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران را بر عهده دارد.

مقاله‌های مرتبط:

به‌تازگی و با اعلام رسمی مدیران آژندسرویس، این شرکت در راستای رفع نیاز‌های بازار دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری کشور، طیف گسترده‌ای از دوربین‌های خانگی و حرفه‌ای سری لومیکس را وارد و با قیمت مناسب عرضه‌ی آن‌ها را آغاز کرده است. در این بین، نام محصولاتی با قابلیت تعویض لنز اعم از لومیکس GX85، لومیکس GX9، لومیکس GF10 درکنار دوربین‌های خانگی و سوپرزوم TZ90 و FZ2500 مشاهده می‌شود. این در حالی است که پیش‌تر، و از سال گذشته، عرضه‌ی دوربین‌های رده‌بالای میکرو چهارسوم پاناسونیک شامل لومیکس GH5، لومیکس GH5S و لومیکس G9 توسط آژند سرویس آغاز شده بود.

پاناسونیک G85

همچنین، آژند سرویس، یکی اصلی‌ترین اولویت‌های خود را ثابت نگه‌داشتن قیمت محصولات پاناسونیک با‌وجود تغییرات نرخ ارز برشمرده است. مدیران این شرکت در ادامه، وعده‌ی عرضه‌ی دیگر دوربین‌های پاناسونیک به بازار را دادند تا کاربران با کاربری‌های مختلف قادر به تأمین نیاز‌های خود به بهترین شکل ممکن باشند.

نظر شما در رابطه با دوربین‌های پاناسونیک چیست؟ آیا تجربه‌ی استفاده از آن‌ها را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات