جعبه گشایی شیائومی می 9

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
می ۹، نخستین پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ شیائومی به‌حساب می‌آید که نسبت به نسل پیشین خود از حیث طراحی و سخت‌افزار ارتقاء چشمگیری را تجربه می‌کند.
تبلیغات

Mi 9 نخستین گوشی هوشمندی است که با اسنپدراگون ۸۵۵ روانه‌ی بازار می‌شود. این پردازنده به‌لطف لیتوگرافی ۷ نانومتری، مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

از لحاظ طراحی، چینی‌ها با پرچم‌دار جدید خود به ترند نمایشگر حفره‌دار یا دوربین کشویی نپیوسته‌اند و گوشی شیائومی می ۹ را با بریدگی قطره‌ای کوچکی برای دوربین سلفی روانه‌ی بازار خواهند کرد. می ۹ از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن +FHD بهره می‌برد. این پنل که توسط سامسونگ تأمین می‌شود، قابلیت‌های اختصاصی چینی‌ها موسوم به Reading Mode 2.0 و Sunlight Mode 2.0 را در اختیار دارد، در نیمه‌ی پایینی خود، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر میزبانی می‌کند و توسط پوششی از جنس گوریلا گلس ۶ از آن محافظت می‌شود.

پرچمداران شیائومی امکاناتی قابل‌توجهی دارند که با برچسب قیمتی بسیار پایین‌تری نسبت به رقبا عرضه می‌شوند. به عبارت دیگر، قیمت گوشی، مهم‌ترین فاکتور در انتخاب شیائومی می ۹ خواهد بود. برای اینکه با این دستگاه بیشتر آشنا شوید، دعوت می‌کنیم در ادامه ویدئو جعبه‌گشایی این گوشی را دنبال کنید. گوشی موبایل شیائومی می ۹ جهت بررسی توسط وب‌سایت فروشگاه اینترنتی موبوتل در اختیار زومیت قرار گرفته است.

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات