AMD در نمایشگاه E3 2019 رویدادی با تمرکز بر حوزه گیمینگ برگزار خواهد کرد

جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
با اعلام رسمی AMD، این غول دنیای نیمه‌هادی‌ها خود را برای کنفرانسی بزرگ در نمایشگاه E3 2019 آماده می‌کند.
تبلیغات

AMD در چند سال اخیر حضور کم‌رنگی در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک داشته و حالا تصمیم دارد تا بار دیگر در بزرگ‌ترین رویداد حوزه‌ی بازی فعال باشد. AMD به تازگی اعلام کرد که در نمایشگاه E3 امسال که ماه آینده برگزار خواهد شد، رویدادی با تمرکز بر صنعت گیم برگزار خواهد کرد. قرار است AMD در جریان این رویداد از نسل بعدی محصولات و فناوری‌های مرتبط با گیم خود رونمایی کند. نطق اصلی این شرکت مثل همیشه در روز ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) به‌صورت زنده استریم خواهد شد تا علاقمندان به حوزه‌ی سرگرمی‌های رایانه‌ای هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن آن نداشته باشند.

AMD در سال‌های گذشته در جریان رویدادهای مطبوعاتی خود، همیشه کارت‌های گرافیکی جدیدی را معرفی کرده است. ظاهرا قرار است در طی این رویداد محصولات و فناوری‌های آینده‌ی AMD که در رایانه‌های مخصوص گیم، کنسول‌ها و همچنین فضای ابری مورد استفاده قرار می‌گیرند، معرفی شود. این شرکت هیچ جزئیات دیگری در مورد محصولات و فناوری‌هایی که قرار است در طی رویداد مورد اشاره معرفی شوند ارائه نداده است. درهرحال باتوجه‌به سابقه‌ی AMD، این شرکت غالبا از نمایشگاه E3 به‌منظور معرفی مدل‌های جدید کارت‌ گرافیک خود استفاده کرده که نمونه‌ی آن را در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به‌ترتیب با معرفی ویدئو کارت‌های Radeon R9 Fury و Radeon RX 470 و 460 دیده‌ایم.

رویداد AMD در E3 2019

علاوه‌براین باتوجه‌به نقشه‌ی راه برنامه‌ریزی شده‌یِ آینده‌یِ AMD که به‌صورت عمومی منتشر شده، انتظار داریم این شرکت معماری جدیدی پردازنده‌های گرافیکی خود موسوم به ناوی (Navi) را در این رویداد به صورت رسمی معرفی کند. این احتمال وجود دارد که شرکت یاد شده در جریان نمایشگاه E3 امسال اطلاعاتی در مورد برخی از محصولات خاص و همچنین معماری ناوی ارائه دهد. AMD کارت گرافیک سری Radeon R9 Fury X را نیز به همین منوال و در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی سوم (ماه ژوئیه) معرفی کرده است.

اما نکته‌ی دیگر این است که AMD چه برنامه‌ای برای معرفی محصولات خود در بین دو نمایشگاه E3 و کامپیوتکس در نظر دارد. فاصله‌ی بین برگزاری دو رویداد یاد شده حدودا دو هفته است و AMD برای هر دو نمایشگاه مذکور، نطق اصلی مخصوصی در نظر گرفته و در هر یک از این رویدادها مورد مهمی برای معرفی در آستین خواهد داشت. گفته می‌شود که AMD توجه خود را برای دو نمایشگاه یاد شده بین پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی یا موضوعات مرتبط با مشتریان و گیمینگ تقسیم خواهد کرد. رویداد امسال AMD برخلاف سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، فقط به حوزه‌ی پی‌سی گیمینگ معطوف نخواهد بود و در عوض این شرکت قصد دارد تا رویدادی کاملا اختصاصی را میزبانی کند؛ بنابراین امید می‌رود رویداد امسال AMD متمرکزتر برگزار شود.

AMD رویداد بعدی گیمینگ خود را ازطریق کانال رسمی این شرکت در سرویس یوتیوب به‌طور زنده استریم خواهد کرد تا علاقمندان از سراسر جهان بتوانند اخبار مرتبط با رویداد یاد شده را دنبال کنند. درعین حال AMD امکان ثبت‌نام عموم را در مراسم خود فراهم آورده است. رویداد این شرکت در روز دوشنبه ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد و اگر شما هم از علاقمندان به حوزه‌ی سرگرمی‌های الکترونیکی هستید، بد نیست تا این تاریخ را در تقویم‌ خود علامت‌گذاری کنید.

درنهایت AMD در هفته‌ی جاری این موضوع را تأیید کرده که رویداد کامپیوتکس این شرکت نیز استریم خواهد شد. پیش از این در نطق اصلی مدیرعامل AMD، اعلام شده که رویداد کامپیوتکس این شرکت ازطریق وب‌سایت رسمی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. این رویداد نیز در تاریخ ۲۶ مه (۵ خرداد) برگزار خواهد شد.

نظر شما در مورد رویداد امسال AMD چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات