برگزاری همایش در وزارت ارتباطات ممنوع شد

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات با هدف صرفه‌جویی در منابع، برگزاری همایش در وزارت ارتباطات را ممنوع و استفاده از ویدئوکنفرانس را به‌عنوان جایگزین معرفی کرد.
تبلیغات

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در همایش مدیران پست‌بانک، به‌طور رسمی اعلام کرد از این به‌بعد، به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برگزاری همایش‌ها در وزارت ارتباطات و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه ممنوع است. وی همچنین اعلام کرد شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از امکان ویدئوکنفرانس برای ارتباط و برگزاری همایش استفاده کنند.

آذری‌جهرمی در این مراسم، تحول دیجیتال و برداشتن محدودیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌وسیله‌ی وزارت اقتصاد و دارایی و استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها برای شناسایی ریسک بیمه‌ها را ازجمله اقداماتی دانست که وزارت اقتصاد و امور دارایی برای رشد بانکداری دیجیتال می‌تواند انجام دهد.

وزیر ارتباطات در ادامه، مهم‌ترین وظیفه‌ی پست‌بانک را تأمین مالی برای صنعت ICT و خدمت‌رسانی به مناطق محروم بیان کرد و گفت:

پست‌بانک باید بتواند قدرت تجزیه‌وتحلیل ریسک سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ICT را به‌دست آورد. هم‌اکنون به‌دلیل نبود این امکان، پروژه‌های ICT برای گرفتن منابع مالی در صف هستند. در مدیریت قبلی پست‌بانک، خدمات بانکداری به روستاها برده شد و این موضوع در صرفه‌جویی سوخت و هزینه‌ها اثرگذار بود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات