رانندگی مجری تاپ گیر با پورشه 919 هیبرید Evo

سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کریس هریس در ویدئویی، رکوردشکن پیست نوربرگ‌رینگ، یعنی پورشه 919 هیبرید Evo را بررسی و با آن رانندگی می‌کند.
تبلیغات

پورشه ممکن است خودروِ 919 هیبرید Evo را بازنشسته کند؛ اما کریس هریس از برنامه‌ی تاپ‌گیر (Top Gear) توانست پیش از فرستادن این خودروِ هیبریدی به موزه با آن رانندگی هیجان‌انگیزی تجربه کند. لیگ بزرگ مسابقات استقامتی در تاریخ خود، همیشه حضور برخی خودروهای مسابقه‌ای جذاب را شاهد بوده است. یکی از این خودروها، نسخه‌ی Evo پورشه 919 هیبرید است که تقریباً به هر رکوردی که می‌خواست، دست یافت. ازجمله‌ی این رکوردهای تاریخی، ثبت رکورد سرعت در پیست نوربرگ‌رینگ است. پورشه 919 هیبرید ۶ عنوان قهرمانی جهان را بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ به‌دست آورد و هنر مهندسی و طراحی سازنده‌ی خود را در سخت‌ترین مسابقات دنیا به‌نمایش گذاشت.

Porsche 919 Evo

ترکیب نیروی داون‌فورس درخورتوجه با یکی از پیشرانه‌های قدرتمند، پورشه 919 هیبرید Evo را درصورت داشتن توانایی ذهنی و جسمی راننده، به خودرویی بسیار ساده برای رانندگی تبدیل می‌کند. سیستم محرکه‌ی هیبریدی از پیشرانه ۵۰۰ اسب‌بخاری توربوشارژ ۲ لیتری خورجینی ۴ سیلندر با دو سیستم مختلف بازیابی انرژی همراه‌با موتوری الکتریکی تشکیل شده که ۴۰۰ اسب‌بخار اضافی به قدرت خروجی آن می‌افزاید. ترکیب این سیستم با سیستم مدیریت فعال که پارامترهایی مانند بوست توربوشارژر و دستیار الکتریکی و توزیع گشتاور را بسته به موقعیت خودرو در پیست تغییر می‌دهد، می‌تواند آن را به خودرو دلخواه هر راننده‌ای تبدیل کند.

porsche 919 hybrid evo porsche 956 / پورشه 919 هیبرید اوو پورشه 956

درصورتی‌که راننده‌ی مسابقه‌ای حرفه‌ای، مانند مارک وبر باشید، بی‌تردید رانندگی با آن برایتان لذت‌بخش خواهد بود؛ وگرنه رانندگی با آن در شرایط مسابقه‌ای بسیار وحشتناک است. 

دانلود    360P       720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات