ردمی 7 با اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
ردمی ۷ به‌طور رسمی در چین رونمایی شد. این محصول دارای نمایشگری ۶.۲۶ اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.
تبلیغات

ردمی ۷ به‌طور رسمی رونمایی شد تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول ردمی پس از جداسازی این برند از شیائومی باشد. این گوشی همچون ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو بهترین تراشه و باتری را در رده‌ی قیمتی خود ارائه می‌دهد.

ردمی ۷ نمایشگری ۶.۲۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD و بریدگی قطره‌ای دارد. به‌گفته‌ی ردمی، این نمایشگر دارای استاندارد TUV است و خستگی کمتری را برای چشمان کاربر به همراه می‌آورد. پردازنده‌ی جدیدترین گوشی ردمی اسنپدراگون ۶۳۲ است. این پردازنده‌ی کوالکام دارای هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است و پیش‌تر در گوشی‌هایی همچون موتو جی ۷، میزو نوت ۸ و آنر 8C شاهد عملکرد بهینه‌ی آن بوده‌ایم.

ردمی ۷ شیائومی / xiaomi redmi 7

دوربین اصلی و دوگانه‌ی ردمی ۷ از دو حسگر ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اندازه‌ی حسگر حسگر اصلی این دوربین ۱/۲.۹ اینچ و گشودگی دیافراگم آن f/2.2 است و این یعنی همان حسگر به‌کار رفته در پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شیائومی یعنی Mi 6، دراین‌میان‌رده‌ی اقتصادی استفاده شده است. دوربین دوربین سلفی ردمی ۷ نیز قادر به ثبت عکس‌های ۸ مگاپیکسلی است.

مقاله‌های مرتبط:

سه ترکیب حافظه برای جدیدترین محصول ردمی در نظر گرفته شده است؛ پایین‌ترین نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و دو نسخه‌ی دیگر ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم خواهند بود. برچسب‌های قیمت در نظر گرفته برای نسخه‌های یادشده به ترتیب ۱۰۵، ۱۲۰ و ۱۵۰ دلار خواهد بود.

شیائومی ردمی 7

ردمی ۷ همچون بسیاری از میان‌رده‌های شیائومی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، اما برخلاف مدل‌های قبلی ردمی فاقد کوئیک شارژ بوده و سرعت شارژ آن معمولی و ۱۰ واتی است.

اندروید ۹ با رابط کاربری MIUI 10 و قابلیت‌های هوش مصنوعی فراوان مواردی هستند که شرکت چینی از این گوشی مقرون‌به‌صرفه دریغ نکرده است تا انتظار عملکرد و شارژدهی کاملا مطلوبی را از این گوشی انتظار داشته باشیم. به‌علاوه، به‌گفته‌ی ردمی بلندگوهای به‌کاررفته در این گوشی ولتاژ بالا بوده و صدایی چهار برابر مدل‌های قبلی ارائه می‌کنند.

در رویداد رونمایی ردمی ۷ در پکن چین، از ردمی نوت ۷ پرو نیز به‌طور رسمی در این کشور رونمایی شد. دستگاهی که از اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می‌برد و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی را در خود جای داده است. این محصول اولین‌بار ۱۸ روز پیش در دهلی هند رونمایی شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات