خرید آنلاین از بهترین فروشگاه های اینترنتی در سایت مرجع قیمت «اسک»

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
باتوجه‌به رشد چشمگیر و روزافزون تکنولوژی وسایل ارتباط جمعی، اقبال عمومی برای استفاده از سرویس‌های نوین که بر بستر اینترنت قابلیت اجرا دارند افزایش یافته و دنیای تازه‌ای را به روی همگان بازنموده است.
تبلیغات

یکی از اموری که با فراگیری اینترنت سبک تازه‌ای به خود گرفته، فرآیند خرید است. شاید در گذشته برای خرید وسایل مختلف مجبور بودیم فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر را جست‌وجو کنیم و حتی به شهرهای دیگری برویم اما اکنون به کمک اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی به‌راحتی می‌توان تمام وسایل موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تنها با یک کلیک در خانه یا محل کار خریداری کرد.

از طرفی با تأسیس و راه‌اندازی روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی، یافتن بهترین قیمت و خدمات در فضای مجازی کاری چندان آسان نیست.

ما در Ask.ir بر آن شدیم تا بستری مناسب برای ارائه خدمتی نوین جهت معرفی کالا، فروشندگان و بهترین قیمت فراهم نماییم تا شما بتوانید به‌عنوان کاربر از بهترین قیمت‌ها و فروشندگان و موقعیت مکانی آن‌ها اطلاع حاصل کنید یا به‌عنوان فروشنده کالا یا خدمات، محصولات و خدمات خود را به عرصه نمایش برای کاربران بگذارید.

چطوری یک خرید خوب داشته باشیم

اگر قصد خرید لوازم خانگی نظیر خرید ماشین لباسشویی، خرید اجاق گاز، خرید یخچال ساید بای ساید یا خرید انواع دوربین و .. را به‌صورت اینترنتی و از فروشگاه‌های مجازی دارید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا سری به سایت اسک بزنید تا خریدی مناسب و مطمئن را تجربه کنید. خرید اینترنتی باتوجه‌به گستردگی فراوان فروشگاه‌های مجازی در بستر اینترنت علاوه‌بر مزیت‌هایی نظیر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشکلاتی را نیز با خود به همراه دارد.

ممکن است محصولی که اقدام به خرید اینترنتی آن کرده‌اید، اصل نباشد و از فروشگاه مجازی نامعتبر تهیه کرده باشید یا اینکه پس از خرید متوجه شوید که محصول مورد نظرتان با قیمت پایین‌تر در دیگر فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد و مطمئنا به شما احساس پشیمانی دست می‌دهد یا محصولی را که خرید کرده اید پاسخگوی نیازهایتان نیست و یک انتخاب اشتباه داشته‌اید؛ تمامی این موارد گفته‌شده برخی از مشکلات و دغدغه‌های خرید اینترنتی محسوب می‌شود.

اسک

در سایت اسک، مجموعه‌ای عظیم از کالاهای روزمره گرفته تا هر آنچه که نیاز دارید، براساس برندهای داخلی و خارجی متنوع جمع‌آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

اسک، فرصت مقایسه، انتخاب و خرید هزاران کالا و خدمات متنوع را از فروشگاه‌های مجازی معتبر و شرکت‌های گوناگون را در اختیار مشتریان قرار داده است تا فرهنگ خرید اینترنتی در کشور عزیزمان ایران چون سایر کشورهای دنیا توسعه و رونق پیدا کند.

اسک، راه‌کاری ایده‌آل برای خرید اینترنتی مناسب

خرید لوازم خانگی، خرید انواع لوازم دیجیتالی، خرید دوربین و ... با استفاده از سایت اسک تبدیل به یک کار لذت‌بخش می‌شود؛ از طرفی شما در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و از طرفی از یک خرید اینترنتی مطمئن بهره‌مند می‌شوید. سایت اسک یک فروشگاه نیست؛ یک راه ارتباطی معتبر با صدها فروشگاه است که امکانات مختلفی را برای شما عزیزان به همراه دارد.

  • نوع دسته‌بندی محصولات در سایت اسک به‌صورت کاملا هوشمندانه انجام شده، در صفحه نخست تمامی محصولات و خدمات باتوجه‌به نوع استفاده در گروه و زیر گروه‌های مختلفی قرار گرفته است و شما به‌راحتی می‌توانید محصول موردنظر را بیابید و صدها مدل از محصول انتخابی مثلا ماشین لباسشویی از برندهای معتبر داخلی و خارجی مشاهده کنید. از دیگر فیلترهای مورد استفاده برای جستجوی آسان‌تر می‌توان به فیلتر برند سازنده، قیمت، نام مدل محصول و ... اشاره کرد.
  • حجم محصولات در سایت اسک بسیار زیاد است. برای مثال اگر به‌دنبال خرید دوربین هستید، با مراجعه به این بخش شاهد دسته‌بندی از انواع دوربین نظیر دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، دوربین شکاری، تلسکوپ هستید. شما با مراجعه به هر دسته با حجم عظیمی از مدل‌ها مواجه می شوید و به همین دلیل هر فرد، چه یک عکاس حرفه‌ای یا یک فیلم‌بردار مبتدی می‌تواند مدل مورد نظر را بیابد.
  •  قبل خرید هر محصول چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی باید اطلاعاتی درست از ویژگی و امکانات محصول داشته باشید تا خرید مطابق با نیاز و خواسته‌هایتان داشته باشید، ازاین‌رو سایت اسک اطلاعاتی جامع و کامل از مشخصات فنی، ویژگی‌ها و تصاویر ظاهری از تمامی محصولات درج‌شده قرار داده و در بخش نقد و بررسی به بررسی امکانات و نقاط ضعف و قدرت هر محصول پرداخته است.
اسک
  • قیمت لوازم خانگی، قیمت دوربین، قیمت جاروبرقی، قیمت ساید بای ساید، قیمت لوازم دیجیتال و ... در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است. اگر شما بخواهید تکبه‌تک به تمامی فروشگاه‌ها جهت مقایسه قیمت‌ها سر بزنید، باید انرژی و زمان زیادی را صرف کنید. از بزرگ‌ترین مزیت‌های سایت اسک این است که در صفحه مشخصات هر محصول می‌توانید قیمت آن را در فروشگاه‌های متعدد ایرانی مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و پس از آن به فروشگاه انتخابی متصل شده و خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمامی فروشگاه‌های درج‌شده در این سایت کاملا معتبر بوده و محصولاتی اصل به فروش می رسانند.
  • قیمت لوازم خانگی نظیر قیمت ماشین لباسشویی، قیمت یخچال ساید بای ساید و ... همچنین دیگر لوازم دیجیتالی در سایت اسک کاملا به‌روز است و شما با مراجعه به این سایت از قیمت روز لوازم مختلف آگاه می‌شوید.
  • ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترده شده است؛ ازاین‌رو امکان اشتراک‌گذاری یک محصول در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ... برایتان قرار داده شده است. برای مثال یک مدل از یخچال ساید بای ساید را پسند کرده‌اید و می خواهید نظر دوستان و آشنایان را بدانید؛ با یک کلیک صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات