از وب گردی تا شهرگردی!

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تعطیلات سال نو فرصت خوبی است تا به گردش و تفریح و بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحی بپردازیم؛ اما یکی از چالش‌های اصلی یافتن بهترین گزینه‌ها برای گذران وقت است.
تبلیغات

اینکه تمام لحظات تعطیلات سال نو را در خلال عید دیدنی‌ها یا خانه‌نشینی‌ها، مشغول وبگردی و پرسه‌زدن در فضای مجازی باشید، باعث می‌شود که در این فرصت متوجه گذر زمان نشوید و مدام با جملاتی مثل «همش سرش توی گوشیه!»، مورد قضاوت خانواده و دوستان قرار بگیرید.

اما فضای مجازی همیشه باعث ایجاد بی‌تفاوتی در جمع‌های حقیقی نمی‌شود، اپلیکیشن‌هایی مانند «پیاده» این امکان را برای مخاطبانشان ایجاد می‌کنند تا به واسطه‌ی تلفن‌های هوشمند، در شهر حضور پیدا کنند و این زمان کم‌نظیر را با پیشنهادهای پیاده به تفریح و تعامل بگذرانند.

برگزاری فستیوال نوروزی پیاده با هدف پیاده‌گردی در تعطیلات عید، به رسم هرساله‌ی این پلتفرم شهری تبدیل شده است و بعد از سه سال، مخاطبان هر بار استقبال قابل توجهی از این رویداد شهری کرده‌اند.

در فرصت نوروزی، پیشنهادهای پیاده در قالب مسیرهایی منسجم و فکر شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا از تعطیلاتشان به بهترین شکل استفاده کنند و زمانی را همراه‌با خانواده یا دوستان یا حتی تنها در دل شهر به عکاسی، پرسه‌زنی، تفریحات هیجانی، صرف قهوه در کافه‌‌ای دنج و... بپردازند.

پیاده

در فستیوال نوروزی پیاده، این اپلیکیشن با ارائه‌ی ۳۰ مسیر پیاده‌گردی همراه کاربرانش است. این مسیر‌ها طوری طراحی شده‌‌اند که در زمان طی کردنشان شما را با غافلگیری‌های بسیاری مواجه می‌کنند.

اما امسال با طراحی بازی‌وار (Gamified) این مسیر‌ها رو‌به‌رو می‌شویم. فستیوال نورزی امسال با چالش‌هایی همراه است که به شرکت‌کنندگان فستیوال این امکان را می‌دهد تا با گذراندن مراحل پیاده‌گردی در ایستگاه‌ها چک‌این کنند و اطلاعات جدیدی درباره‌ی شهر به دست بیاورند.

همینطور پیاده‌گردها می‌توانند با جمع کردن امتیاز‌ها و نشان‌های مخصوص پیاده، میزان کنجکاوی خود را نسبت به شهر تهران بسنجند و آن را ارتقاء دهند. دراین‌میان ردپای پیاده نیز در قالب غافلگیری‌های کوچک در گوشه‌و کنار شهر برای شرکت‌کنندگان این فستیوال به جا مانده است.

برای دانلود اپلیکیشن و شروع پیاده‌گردی کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات