کالبدشکافی گلکسی S10 پلاس حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر آن را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ویدیوی کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ منتشر شده است که جزئیات مربوط‌به ماژول حسگر اثر انگشت نمایشگر آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

اول اسفندماه، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس معرفی شدند و غول فناوری کره‌ای، جشن ۱۰ سالگی کهکشانی‌ها را با پرچم‌داری تمام‌عیار برگزار کرد. به‌نظر می‌رسد پرچمداران جدید سامسونگ، ویژگی‌های قابل‌توجهی برای کالبدشکافی داشته باشند. 

ویدئوی جدید کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، نکات جالب‌توجه بسیاری را به‌نمایش می‌گذارد. برای کالبدشکافی از گرمادهی استفاده شده تا بتوان گوشی را باز کرد. جالب است بدانید باتوجه‌به آنچه در ویدئو کالبدشکافی نشان داده شده است، نمایشگر و پنل پشتی دستگاه، هر دو به فریم میانی متصل شده‌اند و در صورت نیاز به تعویض نمایشگر، دیگر لازم نیست دستگاه به‌صورت کامل باز شود.

در ادامه‌ی فرایند کالبدشکافی، به نکات جالب‌توجهی برخورد می‌کنیم. همان‌طور که می‌توان در ویدئو مشاهده کرد، سامسونگ برای کنترل گرما از چسب حرارتی بسیار ضخیمی درکنار یک نوع هیت‌سینک استفاده کرده است. در قسمت دیگری از ویدئوی کالبدشکافی، بریدگی بالای نمایشگر و ماژول دوربین سلفی به‌خوبی نمایش داده شده است. همچنین می‌توانید در قسمتی از ویدئو، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر که ابعادی کوچک و قطری نازک دارد را به‌خوبی مشاهده کنید. ویدئو کالبدشکافی وان پلاس 6T نیز حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن را نشان می‌داد. اگر ویدئوی کالبدشکافی گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس را با وان‌پلاس ۶ تی مقایسه کنید، متوجه می‌شوید خبری از حسگر اثر انگشت اپتیکال دیده نمی‌شود. 

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات