گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند سامسونگ، فروردین ماه به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند این شرکت ماه آوریل (‌فروردین‌ماه) به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

مرداد امسال،‌ سامسونگ از گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی رونمایی کرد و بسیاری از علاقه‌مندان منتظر عرضه‌ی این محصول به بازار بودند. از زمان رونمایی اسپیکر هوشمند سامسونگ، اخبار جدیدی در مورد آن منتشر نشد. حتی در رویدادهایی همچون SDC ۲۰۱۸ ماه نوامبر یا در CES 2019 نیز خبری از گلکسی هوم نبود؛ اما شب گذشته در جریان رویداد رونمایی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، غول فناوری کره‌‌ای به گلکسی هوم اشاره کرد. باوجودی که دی‌جی‌ کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ از پاسخ‌دادن به سوالات مصاحبه‌کنندگان در مورد گلکسی هوم امتناع ورزید، اما تاکید کرد که اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی در ماه آوریل برابر با فروردین‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر بخش موبایل سامسونگ از عرضه‌ گلکسی هوم خبر می‌دهد 

غول کره‌ای دنیای فناوری مرداد امسال گلکسی نوت ۹ را با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۶.۴ اینچی و قلم مجهز به بلوتوث معرفی کرد. همان زمان اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مجهز به بیکسبی، به‌نمایش گذاشته شد؛ اما بعدها دیگر خبری در مورد این دستگاه از سوی کره‌‌ای‌ها منتشر نشد. 

دی‌جی کو مدیربخش موبایل سامسونگ پس از پایان رویداد Unpacked 2019 سن‌فرانسیسکو، در گفتگویی با خبرنگار CNET اعلام کرد سامسونگ قصد دارد اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی را ماه آوریل برابر با فروردین‌ماه به بازار عرضه کند. وی توضیحات بیشتری  در مورد تاریخ دقیق یا قیمت آن دستگاه ارائه نکرد. با این تفاسیر، هنوز به‌صورت دقیق تاریخ عرضه‌ی دقیق گلکسی هوم مشخص نشده  و باید منتظر باشیم تا اخبار بیشتری در مورد آن به اشتراک گذاشته شود. 

پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ در حال توسعه‌ی اسپیکر هوشمند گلکسی هوم جدیدی است. براساس آخرین اخبار منتشرشده در مورد این دستگاه، احتمالا باید منتظر اسپیکر مجهز به بیکسبی با قیمت پایین‌تری باشیم. پیش‌تر نیز گفته شده بود که سامسونگ در پی توسعه اسپیکر هوشمند ارزان‌قیمت‌تر است. این بدان معنی است که گلکسی هوم اصلی محصولی بالارده است که می‌تواند در رقابت با هوم پاد اپل درنظر گرفته شود. اسپیکر جدید بیکسبی نیز در رقابت با اکو آمازون به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد اسپیکر هوشمند نسل دوم خود ارائه نکرده است. حتی قیمت گلکسی هوم نیز مشخص نشده و باید منتظر باشیم در آینده‌ی نزدیک تمامی این سوالات پاسخ داده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات