شیائومی نسخه گوگل هوم هاب خودش را توسعه می‌دهد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی قصد دارد اسپیکر لمسی خود را با نام Xiao Ai معرفی کند. این دستگاه مشابه گوگل هوم هاب است.
تبلیغات

در رویداد معرفی می 9 در چین، شیائومی فاش کرد که در حال کار روی یک هوم هاب هوشمند است که ظاهر آن ترکیبی هنرمندانه از ساعت هوشمند لنوو و گوگل هوم هاب است. این هوم هاب هوشمند، اسپیکر لمسی Xiao Ai نام دارد. درحالی‌که جزییات اندکی در این‌باره در دسترس قرار دارد، شیائومی جزییات بیشتری از این محصول فاش کرده است.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Xiao Ai از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند یا نه؛ همچنین معلوم نیست که از همان نرم‌افزار استفاده‌شده در دستگاه‌های مشابه گوگل و لنوو استفاده می‌کند یا نرم‌افزار مخصوص به خود را داراست. این دستگاه می‌تواند با استفاده از دستورهای لمسی و صوتی، محصولات هوشمند شیائومی مانند تهویه‌کننده هوا، تصفیه هوا، لامپ‌ها، دوربین‌ها و آیفون‌های تصویری را کنترل کند.

Xiao AI

از آنجایی که این دستگاه یک ساعت هم هست، ظاهر ساعت آن شخصی‌سازی می‌شود و همچنین دارای قابلیت هشدار است که می‌تواند شما را با استفاده از فیلم یا موسیقی از خواب بیدار کند. همچنین می‌توان از صفحه‌نمایش چهار اینچی آن برای پخش ویدئو و محتوای تصویری از سرویس‌ها و پلتفرم‌های چینی مانند iQiyi, Sogou,Tencent QQ و Sina استفاده کرد. باید منتظر بود تا مشخص شود که آیا Xiao Ai از سرویس‌ها و پلتفرم‌های غیرچینی مانند یوتیوب هم پشتیبانی خواهد کرد یا نه؛ زیرا شیائومی به این زودی‌ها محصول جدید خود را عرضه نمی‌کند. Xiao Ai در ۲۸ فوریه به مرحله آزمایش عمومی وارد خواهد شد و این به معنای آن است که مدت زیادی طول می کشد تا به سراسر جهان راه پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات