رویداد اپل WWDC 2019 از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سال آینده برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
رویداد اپل WWDC یکی از مهم‌ترین رویدادهای توسعه‌دهنده‌ها در جهان است که مراسم سال جاری میلادی آن، در خرداد ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.
تبلیغات

اپل هنوز تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهنده‌های خود موسوم به WWDC را اعلام نکرده است، منتهی، شایعات منتشر شده، خبر از برگزاری رویداد در تاریخ ۳ تا ۷ ژوئن (۱۳ تا ۱۷ خرداد ۱۳۹۸) می‌دهند. محل برگزاری نیز احتمالا مانند سال‌های گذشته، McEnery Convention Center در سن‌خوزه‌ی کالیفرنیا خواهد بود.

رویداد WWDC در سال‌های گذشته اکثرا در ماه ژوئن و در هفته‌ی اول برگزار می‌شد. به‌عنوان مثال، رویداد سال ۲۰۱۸ از ۴ تا ۸ ژوئن برگزار شد. گزارش اخیر منتشر شده پیرامون رویداد سال جاری نیز ادعا می‌کند که مراسمی مشابه، برای مرکز مک‌انری برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر یعنی سرویس McRumors علاوه‌بر بررسی شایعات، جدول رویدادهای دفتر فرهنگی شهر سن‌خوزه را نیز بررسی کرد که رویداد Bash کنفرانس توسعه‌دهنده‌های اپل را در تاریخ ۶ ژوئن ثبت کرده بود. این رویداد قبلا با عنوان Team San Jose 2019 WWDC ثبت شده بود که نام اپل نیز به‌عنوان برگزار کننده به چشم می‌خورد. البته، اکنون تقویم مذکور رویداد را بدون اشاره به WWDC و اپل، در فهرست خود قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات