اپل قابلیت Slofie در آیفون 11 را با چند ویدئو به نمایش گذاشت

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل برای تبلیغ قابلیت سلفی اسلومو در دوربین سلفی آیفون که به‌اصطلاح آن را Slofie می‌نامد، چند ویدئوی تبلیغاتی در موقعیت‌های مختلف منتشر کرده است.
تبلیغات

اپل تبلیغ قابلیت سلفی اسلومو خود را برای آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس ادامه می‌دهد. این هفته اپل چهار ویدئوی جدید منتشر کرده که افراد را در حال استفاده از قابلیت اسلوفی (Slofie) نشان می‌دهد.

هریک از ویدئوهای جدید، قابلیت اسلوفی را در محیط‌های مختلف مانند، اسلوفی گروهی، در باران و ... نشان می‌دهد. اپل سعی در گفتن این مفهوم دارد که گرفتن یک اسلوفی با اسلومو در دوربین جلوی گوشی آیفون ۱۱، به شما اجازه می‌دهد تا «هر سلفی را به یک ویدئوی رقص حماسی تبدیل کنید.»

اپل اصطلاح اسلوفی را به‌عنوان روشی برای توصیف قابلیت سلفی اسلوموشن (slo-motion selfie) در آخرین مدل‌های آیفون ابداع کرد. آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو اولین گوشی‌های اپل هستند که از ضبط ویدئوی آهسته با استفاده از دوربین سلفی با سرعت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

برای مشاهده تصویر ار ابعاد اصلی روی عکس کلیک کنید

اصطلاح اسلوفی درواقع هیچ کجای سیستم‌عامل iOS یافت نمی‌شود؛ بلکه صرفا اصطلاحی بازاریابی است. اپل هنگامی‌که آیفون ۱۱ را معرفی کرد، این اصطلاح را روی صحنه به کار برد؛ اما گرفتن ویدئوهای اسلومو در نرم‌افزار دوربین، خواه با دوربین جلو باشد یا عقب، با عنوان اسلومو (Slo-mo) شناخته می‌شود.

چهار ویدئوی زیر را تماشا کنید و نظرات خود را با ما و دیگران کاربران زومیت در میان بگذارید.

 اگر قصد خرید گوشی آیفون ۱۱ اپل را دارید، با مقایسه‌ی قیمت ایفون ۱۱ در فروشگاه‌های اینترنتی در بخش محصولات زومیت، ارزان‌ترین فروشنده آن را به‌سادگی بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات