نسخه‌های STRIX و Ultimate ایسوس ROG Phone II در اروپا عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌های STRIX و Ultimate گوشی هوشمند ایسوس ROG فون ۲ در سراسر اروپا با قیمت ۷۰۰ و ۱۰۰۰ یورو عرضه می‌شوند.
تبلیغات

گوشی هوشمند ایسوس ROG فون ۲ یکی از دستگاه‌های بازار است که از مشخصاتی همچون نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0 بهره می‌برد.

تیرماه امسال، گوشی ایسوس ROG Phone 2 تنها در یک نسخه با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی معرفی و در سراسر بازارهای اروپا عرضه شد. اما آخرین اخبار حکایت از معرفی و عرضه‌ی دو نسخه‌ی دیگر از این دستگاه می‌دهد. 

ایسوس ROG Phone II

ایسوس دو نسخه‌ی جدید را با نام‌های STRIX و Ultimate ادیشن در دسترس کاربران قرار می‌دهد. تفاوت اصلی دو نسخه به ظرفیت حافظه‌ی داخلی و ظرفیت حافظه‌ی رم آن‌ها مربوط می‌شود. نسخه‌ی STRIX Edition با رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. در حالی‌که نسخه‌ی Ultimate Edition با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

علاوه بر این، نسخه‌ی آلتیمیت با پشتیبانی از 802.11ad/60GHz Wi-Fi و شبکه‌ی 4G LTE با قابلیت دانلود حداکثر 2.0Gbps Cat 20 عرضه می‌شود؛ در حالی‌که نسخه‌ی STRIX Edition از 802.11ac Wi-Fi و شبکه‌ی LTE و سرعت دانلود 1Gbps Cat 16 را پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی نسخه‌ی Ultimate به‌جای آنکه از جنس براق باشد، از نوع مات است.

ایسوس ROG Phone II

نسخه STRIX ایسوس ROG فون ۲ با قیمت ۶۰۰ پوند (۷۰۰ یورو) و نسخه‌ی Ultimate با قیمت ۹۰۰ پوند (۱۰۰۰ یورو) از طریق فروشگاه‌های رسمی ایسوس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات