رندرهای جدیدی از ردمی K30 شیائومی پیش از رونمایی رسمی دیده شد

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای جدیدی از ردمی K30 شیائومی به اشتراک گذاشته شد که اطلاعات خوبی در مورد مشخصات ظاهری و قیمت احتمالی آن می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی ردمی K30 به‌اشتراک گذاشته شده است. پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی رسمی، رندرها و اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند فاش شده است. دستگاه جدید، گوشی هوشمند جایگزین ردمی K20 (می 9T) شیائومی است. 

اواخر مهرماه گفته شد، ردمی K30 به نمایشگر دارای حفره و فناوری 5G مجهز خواهد شدلو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیرکل و مدیرعامل ردمی شیائومی، پیش‌تر برخی مشخصات دستگاه جدید را به‌ اشتراک گذاشته بود. باتوجه به اخبار منتشرشده، احتمالا دستگاه جدید چینی‌ها هفته‌ی آینده معرفی می‌شود. 

ردمی K30

پیش‌تر نیز گفته شده بود ردمی K30 با قابلیت پشتیبانی از 5G تا ۱۹ آذر معرفی می‌شود. موکول شارما که اخبار فاش شده را منتشر می‌کند، اعلام کرد که باید منتظر باشیم تا گوشی هوشمند ردمی K30 تا ۱۰ دسامبر برابر با ۱۹ آذرماه معرفی شود.

تاریخ رویداد رونمایی ردمی K30 بسیار نزدیک است. پوستر رسمی گوشی هوشمند جدید شیائومی به‌صورت آنلاین به‌اشتراک گذاشته شده و نشان می‌دهد دستگاه جدید از روزنه‌ی دوربین سلفی در قسمت بالای سمت راست نمایشگر بهره می‌برد. فارغ از آچه تاکنون در مورد ردمی K30 منتشر شده است، تصاویر جدید از کیفیت خوبی برخوردار هستند. البته رندر جدیدی با رزولوشن پایین‌تر نیز منتشر شده که پشت دستگاه و چیدمان عمودی دوربین‌های پنل پشتی را در ماژول بیضی‌شکل نشان می‌دهد.

به‌دلیل کیفیت پایین تصویر گرفته شده، نمی‌توان از کلیه‌ی جزئیات دستگاه مطلع شد. با وجود این یکی از اطلاعات مهمی که می‌توانیم دراختیار داشته باشیم آن است که گوشی هوشمند جدید شیائومی فاقد حسگر اثر انگشت در پنل پشتی است. درنتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار داده شده باشد. اگر این حدس درست باشد، باید منتظر دستگاهی با نمایشگر OLED باشیم. 

ردمی K30

براساس اخبار فاش‌شده و گمانه‌زنی‌های انجام شده، ردمی K30 با نمایشگر ۶/۶۶ اینچی LCD، Full HD و نسبت ۲۰ به ۹ معرفی می‌شود. برخی شایعه‌‌ها حاکی از آن است که دستگاه جدید شیائومی از نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون 730G و ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایت بهره خواهد برد.

همچنین به‌نظر می‌رسد ردمی K30 مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی درکنار دوربین ثانویه‌ی تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی باشد. به‌علاوه دستگاه جدید از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی، پشتیبانی از NFC، بلستر IR و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری بهره خواهد برد. 

ردمی k30 شیائومی
ردمی k30 شیائومی

برخی منابع پیش‌بینی کرده‌اند، ردمی K30‌ با قیمت ۲۸۵ دلار و برخی دیگر معتقدند این دستگاه با قیمت ۳۳۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. به‌زودی و پس از رویداد رونمایی می‌شود که باید منتظر چه دستگاهی با چه مشخصات و قیمتی باشیم.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات