نمونه عکس گرفته‌شده با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می نوت 10 پرو شیائومی دیده شد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می نوت ۱۰ پرو با دوربین ۱۰۸  مگاپیکسلی معرفی شد و به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

اوایل مهرماه، شیائومی می ۹ پرو 5G با شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی شد. پیش‌تر گفته شده بود که چینی‌ها در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند می CC9 پرو برای معرفی در رویدادی در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه (برابر با ۵ نوامبر) در چین هستند. 

براساس آخرین اخبار، شیائومی می نوت ۱۰ احتمالا نسخه‌ی بین‌المللی می CC9 پرو است که در بازار چین عرضه خواهد شد ولی با نام می نوت ۱۰ در بازارهای بین‌المللی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

می نوت 10 پرو

ظاهرا باید منتظر نسخه‌ی پرو گوشی شیائومی می نوت ۱۰ نیز باشیم. شیائومی لهستان، نمونه تصویر گرفته‌شده با دوربین می نوت ۱۰ را در فروم Mi به اشتراک گذاشته است تا قابلیت‌های دوربین دستگاه جدید را به‌نمایش بگذارد. باتوجه به اینکه تصویر با دوربین می نوت ۱۰ پرو (Mi Note 10  Pro) گرفته شده، باید منتظر معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی پرو می نوت ۱۰ نیز باشیم.

تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده با تم هالووین به منبع اصلی لینک شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی با کیفیت بالای تصویر را از طریق لینک گوگل درایو دانلود کنند. به‌علاوه در داده‌‌های مربوط به EXIF به‌خوبی دیده می‌شود که گوشی هوشمند می نوت ۱۰ پرو از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.7 بهره می‌برد. تصویر مربوطه ۷۱/۸ مگابایتی است. چند روز قبل نیز در خبر دیگری گفته شده بود که شیائومی می نوت ۱۰ با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

پیش‌تر اخبار و شایعه‌های مختلفی در مورد می نوت ۱۰ پرو شیائومی منتشر شده بود. حتی شماره‌ی مدل M19۱۰ F4S دستگاه جدید چینی‌ها در وب‌سایت گواهینامه‌ی NBTC تایلند دیده شده بود. 

می نوت 10 پرو

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید شیائومی از طراحی ظاهری مشابه شیائومی نوت ۱۰ یا می CC9 پرو بهره خواهد برد و با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه جدید چینی‌ها منتشر نشده است و باید تا رویداد رونمایی منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات