تمامی موجودی هواوی میت ایکس در دقایق اول به فروش رفت

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی امروز، در فروشی فوق‌العاده میت ایکس را برای فروش گذاشت؛ اما تمامی گوشی‌ها همان دقایق اول خریداری شدند.
تبلیغات

هواوی گوشی تاشوی میت ایکس را در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۷) معرفی کرد؛ اما باید تا ماه اکتبر (مهر) صبر می‌کردیم تا این دستگاه به فروش برسد. ۲۳ اکتبر (۱ آبان) زمان ثبت‌نام و پیش سفارش این گوشی هواوی در چین بود و امروز برای اولین‌بار، فروش فوق‌العاده داشت.

هواوی یا تقاضای مشتری را دست‌کم گرفته، یا تعداد اندکی از میت ایکس را آماده‌ی عرضه به بازار کرده بود؛ زیرا همه‌ی دستگاه‌ها طی چند دقیقه فروخته شدند. البته باید اشاره کنیم که فروش فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای ۲۲ نوامبر (۱ آذر) در نظر گرفته‌ شده است.

هواوی میت ایکس دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی با پنل OLED و مکانیزم تاشو است که پس از تا شدن آن، به گوشی هوشمندی دوگانه با صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی در جلو و ۶/۳۸ اینچی در عقب تبدیل می‌شود.

هواوی، میت ایکس را تراشه کرین ۹۸۰ و مودم داخلی 5G عرضه می‌کند. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که در صورت استفاده از حافظه‌ی اختصاصی NM، امکان افزایش آن تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر نیز فراهم خواهد بود.

Huawei Mate X / هواوی میت ایکس

نکته‌ی قابل‌توجه، شارژ سریع ۵۵ ولتی است که در زمان معرفی سریع‌ترین سرعت شارژ در جهان را داشت؛ اما حتی این قابلیت هم با گذشت زمان از رقابت جا ماند. اگر هنوز هم مایل به خرید این گوشی هستید، باید بدانید که میت ایکس، برچسب قیمت وحشتناک ۲۴۰۰ دلاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات