جعبه‌گشایی شاهین 2 جی ال ایکس

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
جی‌ال‌ایکس شاهین ۲، گوشی هوشمند پرچم‌دار شرکت ایرانی، با مشخصاتی نظیر صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچی و پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز و قابلیت تشخیص چهره به‌زودی وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

نام جی‌ال‌ایکس را به‌احتمال زیاد شنیده‌اید. این شرکت عرضه‌کننده‌ی گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و لیبل ساخت ایران است که قصد دارد جای خود را میان انبوهی از گوشی‌های هوشمند در بازار ایران پیدا کند. شرکت جی‌ال‌ایکس ۱۲ سال پیش فعالیت خود را به‌صورت محدود و با گوشی‌های کیبوردی آغاز کرد. این شرکت توانسته است گام‌های محسوسی در پیشرفت محصولات بردارد؛ به‌طوری‌که از گوشی‌های کلاسیک به گوشی و تبلت‌های میان‌رده روی آورد.

گوشی هوشمند شاهین ۲ از مشخصات درخورتوجهی برخوردار است. برای مثال، از صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است که به‌عبارتی تراکم پیکسل ۴۱۰ پیکسل در هر اینچ را فراهم می‌کند. قدرت اصلی این گوشی هوشمند از پردازنده هشت‌هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز درکنار چهار گیگابایت رم تأمین خواهد شد. در پشت دستگاه، دوربین‌ سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی برای قرار گرفته که می‌تواند نیاز روزمره کاربر را برطرف کند.

این گوشی را شرکت ارتباط همراه گویا اروند برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با جی ال ایکس شاهین ۲ از شما دعوت می‌کنیم با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات