اپل برنامه‌ای تعمیراتی برای رفع مشکل روشن‌نشدن آیفون 6S تدارک دیده است

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل اعلام کرده است یک برنامه تعمیراتی برای حل مشکل روشن شدن برخی از تلفن های آیفون 6S و 6S Plus تدارک دیده است.
تبلیغات

اپل اعتراف کرده‌، مشکلاتی در برخی از گوشی‌های آیفون 6S و 6S Plus وجود دارد که ممکن است باعث روشن‌نشدن این گوشی‌ها شود و به کاربران پیشنهاد کرده تا از طرح تعمیراتی ارائه‌شده برای گوشی‌های خود استفاده کنند.

این برنامه تعمیر برای تمام تولیدات گوشی اپل آیفون 6S و 6S پلاس نیست بلکه مخصوص محصولاتی است که در یک محدوده شماره سریال مشخص تولید شده‌اند و بین اکتبر ۲۰۱۸ و اوت ۲۰۱۹ به فروش رسیده‌اند. عرضه‌ی آیفون 6S در سراسر آمریکای شمالی متوقف شده است؛ اما این شرکت همچنان به ساخت و فروش آن برای برخی مناطق دیگر ادامه می‌دهد.

صفحه اپل برای استفاده از این برنامه خدمات تعمیری از کاربران دعوت کرده تا شماره سریال گوشی خود را در سامانه معرفی‌شده وارد کنند و بررسی شود آیا دستگاه‌های آن‌ها واجد شرایط استفاده از این سرویس است یا خیر.

شرکت کوپرتینویی همپچنین اعلام کرده: «وجود هرگونه آسیبی در گوشی شما که ممکن است فرایند تعمیر را مختل کند، مانند ترک‌‌خوردگی صفحه‌نمایش، باید قبل از اقدام برای سرویس حل شود. در برخی موارد، ممکن است هزینه‌ای در رابطه با تعمیر اضافی دریافت شود.»

اگر شماره سریال گوشی کاربر با این مورد مطابقت داشته باشد، اپل از طریق فروشگاه خود، سرویس پستی یا یک عرضه‌کننده‌ی مجاز خدمات اپل، اقدام به سرویس‌دهی به دستگاه‌های آسیب‌دیده استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین می‌گوید، کاربرانی که برای تعمیر مشکل هزینه‌ای از جیب پرداخت کرده‌اند، می‌توانند درخواست بازپرداخت کنند. با وجود این، تمام این پیشنهاد‌ها تنها تلفن‌هایی را پوشش می‌دهد که طی دو سال اخیر خریداری شده‌اند.

اپل در گذشته برنامه‌های تعمیراتی مشابهی را برای محصولات خود ارائه داده است؛ به‌عنوان مثال، لپ‌تاپ‌های مک با صفحه کلید پروانه‌ای هم برنامه‌ی تعمیر مشابهی را تجربه کرده‌اند. آیفون 6S و 6S پلاس در حال حاضر قدیمی‌ترین آیفون‌هایی هستند که توسط آخرین نسخه نرم‌افزاری اپل، iOS 13، پشتیبانی شده‌اند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه های خود در مورد این اقدام اپل را با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات