دوربین EOS R Pro کانن احتمالا به حسگر ۶۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌های اخیر می‌گویند که دوربین موردانتظار EOS R Pro کانن قرار است به حسگر قدرتمند ۶۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدئو مجهز شود.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها منتشرشده از سوی برخی رسانه‌ها، کانن قصد دارد به‌زودی دوربین بدون آینه‌ی جدیدی را با نام Canon EOS R Pro رونمایی کند؛ ظاهرا دوربین موردبحث قرار است از لحاظ توانایی در زمینه‌ی عکاسی، با دوربین EOS-1D X Mark III هم‌رده باشد. EOS-1D X Mark III قرار است مدل بالارده‌ی جدید دوربین‌های بدون آینه فول فریم کانن باشد.

سونی مدتی پیش با معرفی دوربین ۶۱ مگاپیکسلی فول فریم Sony A7R IV توجهات را در صنعت عکاسی به‌سمت خود جلب کرد. حال به‌نظر می‌رسد که در کنار نیکون Z8، کانن نیز قصد دارد دوربینی اختصاصی با حسگر مشابه تولید کند.

طبق جدیدترین گزارش‌ها منتشرشده از سوی رسانه‌‌ی CanonWatch، مدل پرو دوربین EOS R احتمالا در جریان برگزاری کنفرانس Photography Show ۲۰۲۰ در کشور بریتانیا به‌صورت رسمی معرفی و مدت کوتاهی پس از آن روانه‌ی بازار خواهد شد. پیش‌تر در شایعات دیگری شنیده بودیم که کانن قصد دارد دوربین جدیدش را در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کند. گفته می‌شود که دوربین جدید کانن از حسگری با وضوح ۶۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

کانن eos r

افزون بر موارد یادشده، طبق ادعای رسانه‌ی CanonWatch دوربین جدید EOS R Pro احتمالا فاقد برخی ویژگی‌های خاص خواهد بود تا کانن ویژگی‌های موردبحث را به‌صورت انحصاری در دوربین EOS-1D X Mark III جای دهد. این کار باعث خواهد شد تا EOS-1D X Mark III بالارده‌ترین دوربین ساخته‌شده توسط کانن برای عکاسان حوزه‌ی ورزش باشد.

شایعه‌ی جدید مربوط به دوربین‌های کانن با برخی از شایعه‌های قبلی در تناقض است. پیش‌تر شنیده بودیم که این شرکت قصد دارد دوربین بدون آینه EOS R Pro را به‌جای سال ۲۰۲۰ در سال ۲۰۲۱ عرضه کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات