گوگل پیکسل 4 حداقل تا سه سال دیگر به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سایت Droid-Life با انتشار جدولی نشان داده است گوگل گوشی‌های سری پیکسل ۴ را حداقل تا اکتبر ۲۰۲۲ به‌روزرسانی می‌کند.
تبلیغات

سری پیکسل گوگل معروف است به اینکه مدت‌ها پس از آنکه سایر شرکت‌ها از گوشی‌های خود دست کشیده‌اند، به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند. گوشی هوشمند پیکسل ۴ نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ زیرا گوگل قول داده تا سه سال این گوشی به‌روزرسانی می‌شود.

اکنون، Droid-Life صفحه‌ی پشتیبانی به‌روز‌شده‌ای را دیده که دریافت‌ نسخه‌های اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی گوشی گوگل پیکسل ۴ را حداقل تا اکتبر ۲۰۲۲ تأیید می‌کند. این ضمانت چشم‌انداز تعهد گوگل را به‌رخ می‌کشد و نشان می‌دهد سری پیکسل ۴ اندروید ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ را دریافت می‌کند.

شایان ذکر است سری‌های پیکسل ۳ و پیکسل 3a نیز به‌ترتیب به‌روزرسانی‌های امنیتی و اندروید را تا اکتبر ۲۰۲۱ و مه ۲۰۲۲ دریافت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر جدول زیر را مشاهده کنید.

جدول به روزرسانی گوگل پیکسل

این تعهد، حداقل تعهد گوگل است و در گذشته گوشی‌هایی از پیکسل به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده‌اند که دیگر واجد شرایط دریافت آن نبوده‌اند. معمولا چنین تعهداتی در فضای اندروید کمیاب است؛ اما شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس و نوکیا این روند را در سال‌های اخیر تغییر داده‌ و اندروید ۹ پای را برای دستگاه‌های خیلی قدیمی‌ترشان منتشر کرده‌اند و احتمال می‌رود اندروید ۱۰ را نیز برای آن‌ها منتشر کنند. درهرحال امیدواریم ضمانت دریافت به‌روزرسانی‌های طولانی‌مدت زودتر به قاعده و قانون تبدیل شود.

آیا گوشی هوشمند خود را براساس ضمانت به‌روزرسانی می‌خرید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات