بیستمین نمایشگاه تلکام ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اعلام کرد، بیستمین دوره‌ی نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.
تبلیغات

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، اعلام کرد بیستمین دوره نمایشگاه تلکام، طبق تصمیم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سندیکای مخابرات ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود، نمایشگاه تلکام به‌دلیل عدم آمادگی فعالان حوزه‌ی ICT در تاریخ ۸ تا ۱۱ مهرماه برگزار نمی‌شود و تاریخ مجدد آن اعلام خواهد شد که با توجه به برگزاری جلسه‌ی مشترک مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و روسای سندیکای صنایع مخابرات مقرر شد، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی تلکام در تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه هم‌زمان با نمایشگاه پژوهش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار شود.

با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و از سوی دیگر، جایگاه ویژه و مهم برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست‌اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و به‌منظور معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه‌ی این صنعت، این رویداد تخصصی برگزار خواهد شد و اطلاع‌رسانی و سیاست گذاری و نظارت تشکل‌های مربوطه انجام می‌شود.

طبق اطلاعیه‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌های بین‌المللی، تلکام ۹۸ متفاوت با دوره‌های قبل بوده و بار دیگر حمایت از تولید داخل و توسعه‌ی صادرات غیر نفتی و ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها جلو‌ه‌ی ویژه‌ای خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات