پتنت جدید شیائومی از طراحی دستگاهی با دوربین سلفی در گوشه‌های بالای نمایشگر خبر می‌دهد

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید شیائومی نشان می‌دهد چینی‌ها قصد دارند دستگاهی با دوربین سلفی در گوشه‌های نمایشگر گوشی هوشمند به بازار عرضه کنند.
تبلیغات

این روزها گوشی‌های هوشمند تمام‌صفحه‌ی متنوعی به بازار عرضه و با استقبال کاربران نیز مواجه می‌شوند. حتی در گوشی‌های هوشمند میان‌رده نیز درکنار پرچم‌داران بازار، چنین دستگاه‌هایی به‌چشم می‌خورند. با این همه، وضعیت پایین‌رده‌های بازار چگونه است؟ آیا دستگاه‌های پایین‌رده‌ نیز ممکن است با طراحی تمام‌صفحه به بازار عرضه شوند؟ شیائومی در پتنت جدید خود، ایده‌ای برای چنین دستگاه‌هایی ارائه کرده است که می‌تواند راهکاری مفید برای پایین‌رده‌های بازار باشد.

پتنت شیائومی

همان‌طورکه در تصاویر مربوط به پتنت جدید شیائومی دیده می‌شود، دوربین سلفی در گوشه‌ی بالایی دستگاه قرار داده شده است. به‌نظر می‌رسد بریدگی مربوط به دوربین سلفی در تصاویر پتنت گوشی شیائومی از حفره‌ی دوربین روی نمایشگر کوچک‌تر است. در یکی از طرح‌های پتنت نیز، طراحی دیگری از قرارگیری دوربین سلفی نمایش داده شده است.

پتنت شیائومی

شاید طرح‌های نمایش داده‌شده در پنتت کمی عجیب‌ و متفاوت به‌نظر برسند؛ اما اگر رویکرد بازار به‌سمت عرضه‌ی دستگاه‌هایی با دوربین دوگانه‌ی سلفی باشد، راهکار شیائومی می‌تواند راه‌‌حلی متفاوت و جالب‌ باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات