بررسی ویدیویی آیفون 11 و آیفون 11 پرو اپل

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۱ ، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس، جدید‌ترین آیفون‌های معرفی شده در سال جاری هستند که با استفاده از آخرین فناوری‌های اپل به رقابت با دیگر پرچم‌داران بازار خواهند پرداخت.
تبلیغات

اپل در سال جاری با معرفی سه آیفون، به‌دنبال سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند است. آیفون 11 برای کاربرانی ساخته شده‌ است که قصد دارند با قیمتی مناسب‌تر تجربه‌ی اکوسیستم اپل را داشته باشند. امسال، آیفون‌های حرفه‌ای‌تر اپل با لقپ پرو و به‌عنوان پرچم‌داران اصلی آن در بازار حضور خواهند داشت. آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس دستگاه‌هایی هستند که برای نخستین‌بار در تاریخ آیفون، از دوربین سه‌گانه بهره می‌برند؛ دوربینی که با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکانات گسترده‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در کنار دوربین ارتقا یافته، افزایش ۴ تا ۵ ساعته‌ی عمر باتری، روشنایی بیشینه‌ی ۱۲۰۰ نیتی نمایشگر و توان پردازشی فوق‌العاده‌ی پردازنده‌ی A13 Bionic، همگی ویژگی‌هایی هستند که به‌زعم اپل، آیفون ۲۰۱۹ را شایسته‌ی پسوند «پرو» می‌کنند؛ آیفون‌ ۱۱ در حقیقت میراث‌دار آیفون XR به‌عنوان آیفون اقتصادی است اما تصمیم کوپرتینویی‌ها برای پرو نامیدن دو آیفون دیگر جای بحث دارد. با اینکه بسیاری انتظار نمایشگر با نرخ‌به‌روزرسانی بالا، درگاه USB نوع C و زبان طراحی جدید را می‌کشیدند، اپل فرمول موفق گذشته را ادامه داده و آیفون‌های ۲۰۱۹ در حقیقت بهبوددهنده‌ی گذشتگان خود هستند. 

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس توسط فروشگاه اینترنتی آی دیجی و همچنین آیفون ۱۱ توسط فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین گوشی اپل از شما دعوت می‌کنیم با بررسی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت آیفون ۱۱،‌ قیمت آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس و خرید گوشی از فروشگاه‌هی اینترنتی معتبر از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین در این بخش امکان مقایسه‌ی آیفون‌های ۲۰۱۹ با پرچمداران اندرویدی نیز وجود دارد. نظر شما در مورد آیفون‌های امسال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات