گوگل پیکسل 4 در رندر رسمی مطبوعاتی دیده شد

سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رندری به‌ظاهر رسمی و مطبوعاتی از گوگل پیکسل ۴ رؤیت شده که تأییدکننده‌ی شایعات گذشته است و دیدی واضح از نسل چهارم گوشی‌های پیکسل به ما می‌دهد.
تبلیغات

رندر رسمی گوگل پیکسل ۴ نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند از سه طرف دارای حاشیه‌های باریک بوده اما حاشیه‌ی بالا ضخیم‌تر است؛ زیرا این بخش میزبان دوربین سلفی به همراه یک بلندگو و دیگر سخت‌افزارهای موردنیاز فناوری تشخیص حرکت (Motion Sense) خواهد بود. این رندر همچنین تصویر زمینه‌ی جدیدی که دارای حرف «P» و عدد «4» است را در پنج رنگ مختلف نشان می‌دهد.

با حرکت به سمت پشت گوشی گوگل، به یاد آیفون ۱۱ پرو می‌افتیم؛ دو عدد دوربین درون یک قاب مربعی‌شکل قرار دارد که ماژول فلش نیز آن دو را همراهی می‌کند.

قاب پشتی این گوشی لوگوی «G» را به رخ بیننده می‌کشد؛ اما خبری از حسگر اثر انگشت نیست. این مسئله نشان می‌دهد که گوگل پیکسل ۴ یا دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش است یا اینکه برای احراز هویت باید از تشخیص چهره‌ی بیومتریک استفاده کرد. همچنین این رندر دکمه‌ی صدا را در سمت راست گوشی نشان می‌دهد که با دکمه‌ی پاور سفید رنگی همراه است.

گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)، به‌طور رسمی معرفی شوند؛ اما تا آن زمان، احتمالاً اخبار بیشتری از پرچم‌داران سال ۲۰۱۹ گوگل خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات