ایسوس لپ تاپ StudioBook S را با نمایشگر ۱۷ اینچی رونمایی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس در جریان CES 2019 از لپ‌تاپ استودیوبوک اس با امکاناتی نظیر حافظه‌ی رم ۶۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۴ ترابایتی رونمایی کرد.
تبلیغات

آخرین نسل از لپ‌تاپ‌های جدید اپل را نمی‌توان در حد و اندازه‌ی انتظارات کاربران از این سری لپ‌تاپ‌های اپل خواند، از این‌رو رقبای اپل در ماه‌های اخیر نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بهترین محصولات خود را راهی بازار کنند. ایسوس در جریان برگزاری CES 2019 از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام استودیوبوک اس به‌عنوان رقیبی برای مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی رونمایی کرد. لپ‌تاپ استودیوبوک اس ایسوس از وجود نمایشگری ۱۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، با پشتیبانی از طیف رنگ ۹۷درصدی DCI-P3 و رنگ‌های کالیبره‌شده و پشتیبانی از استاندارد Pantone رونمایی شد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به سایز کوچک‌‌تر آندر مقایسه با لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد، به‌طوری‌که این لپ‌تاپ را می‌توان در کیف‌ لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی قرار داد.

ایسوس استودیوبوک اس

از نظر سخت‌افزاری، ایسوس استودیو بوک اس حافظه‌ی رم ۶۴گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۴ترابایتی از نوع PCIe SSD خواهد داشت. ضمنا باید به پردازنده‌ی اینتل زئنE-2176M در کنار پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا کوادرو P3200 اشاره کرد. در مقایسه با مک‌بوک پرو اپل، لپ‌تاپ جدید ایسوس ۳.۱۷۵سانتی‌متر عریض‌تر و ۴.۴۴۵سانتی‌متر طویل‌تر است. البته نقطه ضعف این لپ‌تاپ را باید بهره‌گیری از رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۲۰۰پیکسلی این لپ‌تاپ خواند. لپ‌تاپ استودیوبوک اس ایسوس از وای‌فای ۶ پشتیبانی کرده و از تعداد درگاه‌های بیشتری در مقایسه با لپ‌تاپ اپل بهره می‌برد.

ایسوس استودیوبوک اس

ایسوس اعلام کرده است ۵ کانال حرارتی درکنار دو فن مخصوص طراحی‌شده برای این لپ‌تاپ، قادرند تا حرارت تولیدشده را با صدای بسیار کمی به بیرون هدایت کرده و لپ‌تاپ را خنک کنند. براساس اطلاعات ارائه‌شده، صدای تولیدشده توسط این لپ‌تاپ به هنگام خنک کردن، کمتر از ۳۵دسیبل خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب لپ‌تاپ استودیوبوک اس ایسوس، تبدیل شدن تاچ‌پد این لپ‌تاپ به نام‌پد است. با توجه به اینکه حذف نام‌پد در کیبورد لپ‌تاپ‌ها کار با اعداد را از طریق نوار بالایی بسیار سخت می‌کند، از این رو تبدیل شدن تاچ‌پد به نام‌پد را باید یک قابلیت خوب برای افرادی خواند که با تعداد و نام‌پد بسیار سروکار دارند. تاچ‌پد ایسوس استودیوبوک اس از طریق نوردهی به تاچ‌پد اقدام به مشخص کردن مرز کلیدهای نام‌پد می‌کند.

ایسوس استودیوبوک اس

ایسوس اعلام کرده که لپ‌تاپ استودیوبوک اس سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصول اعلام نشده است.  در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ جدید ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات