انتشار تصاویر باکیفیت از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ

پنج‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ به‌زودی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ را معرفی خواهد کرد. اکنون شاهد انتشار تصاویر باکیفیتی از این دو محصول هستیم.
تبلیغات

انتشار تصاویر و اطلاعات مرتبط با کهکشانی‌های جدید سامسونگ از مدت‌ها پیش شروع شده‌ است و در دو هفته‌ی اخیر شاهد انتشار اطلاعات فراوانی بوده‌ایم. اکنون، پس از انتشار چندین رندر سه‌بعدی از دهمین نسل از کهکشانی‌های سامسونگ، شاهد انتشار تصاویر واضحی از گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس هستیم. البته پیش از این نیز تصاویری از این گوشی‌ها منتشر شده بودند که جزئیات جالبی همچون پشتیبانی از حافظه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین را آشکار می‌کردند.

این تصاویر توسط وبلاگ آلمانی AllAboutSamsung منتشر شده‌اند و به‌نظر می‌رسد به آخرین پیش‌نمونه‌های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس مربوط می‌شوند. اگر از دنبال‌کنندگان اخبار مرتبط با این گوشی‌ها هستید، احتمالا از دیدن بریدگی‌های درون نمایشگر دو گوشی چندان غافلگیر نخواهید شد.

این دو بریدگی که در گلکسی اس ۱۰ به شکل یک حفره است و در اس ۱۰ پلاس حالتی کپسول‌مانند دارد، در گوشه‌ی راست بالای صفحه نمایشگر جای گرفته‌اند. این در حالی است که در گلکسی A8s، حفره‌ی دوربین جلو در سمت چپ قرار داشت.

گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس سامسونگ / Samsung Galaxy S10 and S10 Plus

هرچند وبلاگ آلمانی AllAboutSamsung از جزئیات مربوط‌به دوربین‌های استفاده‌شده در این دو گوشی سخنی به میان نیاورده؛ اما جالب است بدانیم که هر دو مدل اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از آرایش سه‌گانه‌ی لنزهای دوربین استفاده می‌کنند. لازم به یادآوری است که سال گذشته غول کره‌ای در گلکسی اس ۹ تنها از یک لنز استفاده کرده بود و در اس ۹ پلاس هم از دوربین دوگانه استفاده می‌شد. البته امسال هم احتمالاً مدلی با نام گلکسی اس ۱۰ ای یا گلکسی اس ۱۰ لایت معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود به دوربین دوگانه مجهز باشد.

هرچند ایجاد حفره‌ی دوربین به کره‌ای‌ها اجازه داده تا با حاشیه‌ی بالای نمایشگر خداحافظی کنند؛ اما هنوز هم در قسمت پایین نمایشگر شاهد وجود حاشیه‌ی باریکی هستیم. هرچند این حاشیه باریک به‌نظر می‌رسد، اما بزرگ‌تر از چیزی است که در رندرهای قبلی دیده می‌شد.

در مجموع، تصاویر منتشرشده با شایعات و اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده‌اند، انطباق کامل دارند. نمایشگر بزرگ و تقریبا بی‌حاشیه، پوشش پشتی از جنس شیشه، جک هدفون و درگاه USB نوع C؛ تماماً مواردی هستند که انتظار آن‌ها را می‌کشیدیم. البته به‌نظر می‌رسد نرم‌افزار مورد استفاده در گوشی‌های نشان‌داده‌شده، نسخه‌ی نهایی نیست و در نمونه‌ی نهایی شاهد ظاهری جذاب‌تر در بخش نرم‌افزار خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این دو گوشی مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات