رویداد سامیکس تهران سوم بهمن برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد سامیکس تهران سوم بهمن‌ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار و استارتاپ برتر ایران معرفی می‌شود.
تبلیغات

سامیکس رویدادی ملی است که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها، ساخت شرکت‌ها و بازارهای در‌حال‌توسعه میان استارتاپ‌های برتر کشور برگزار می‌شود. در این رویداد از میان ۲۵۰ تیم ثبت‌نام‌شده در شهرهای شیراز و اصفهان و تهران، ۱۰ تیم برگزیده انتخاب می‌شوند و در مرحله‌ی نهایی رقابت می‌کنند و درنهایت، استارتاپ برتر کشور انتخاب می‌شود.

هدف از برگزاری رویداد این است که شبکه‌ی سرمایه‌گذاران مرتبط‌با سامیکس با استارتاپ‌های مستعد آشنا شوند و سرمایه‌‌گذارای کنند تا استارتاپ‌ها بتوانند مشکلات منطقه‌ای خود را حل و محصولات سوددهی را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

شرکت‌کنندگان با حضور در این رویداد ضمن آشنایی با فضای استارتاپی، می‌توانند با استارتاپ‌ها و افراد حاضر در رویداد شبکه‌سازی کنند و با موقعیت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ نیز آشنا شوند. همچنین در این رویداد، افراد شناخته‌شده در اکوسیستم استارتاپی سخنرانی می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند با ظرفیت کارآفرینی و فناوری اطلاعات شرکت‌های نوپا در عرصه‌ی داخلی و بین‌المللی آشنا شوند.

sumix 2019

مرحله‌ی نهایی این رویداد با حضور ۱۰ تیم برگزیده‌ی استارتاپی، ۳بهمن‌۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در مرکز همایش‌های بین‌الملل دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد، استارتاپ برتر ایران معرفی و جایزه‌ی ۳۰ میلیون تومانی به برنده اهدا می‌شود.

حامیان این رویداد عبارت‌اند از:

  • حامی تهران: دانشگاه شهیدبهشتی، شتاب‌دهنده‌ی فارابی، ایرانسل و صباویژن
  • حامی اصفهان: فضای کاری اشتراکی آبی‌سفید و اتاق بازرگانی اصفهان
  • حامی شیراز: مرکز نوآوری دانشگاه شیراز و شتاب‌دهنده‌ی کوانتوم

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد سامیکس می‌توانند به وب‌سایت www.sumix.ir مراجعه کنند. همچنین، علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد به‌عنوان شرکت‌کننده یا سرمایه‌گذار می‌توانند با کد تخفیف zoomit ثبت‌نام کنند.

مکان: تهران، ولنجک، دانشگاه شهیدبهشتی، سالن ۷۰۰ نفره‌ی مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان

زمان: چهارشنبه ۳بهمن‌۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۸

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات