سیتروئن C3-XR فیس‌ لیفت ۲۰۱۹ بازار چین معرفی شد

یک‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
سیتروئن C3-XR فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۹ با به‌روزرسانی‌های جدید در فضای بیرونی و داخلی، بهار امسال در چین عرضه می‌شود.
تبلیغات

بیش از چهار سال از زمان عرضه‌ی کراس‌اور سیتروئن C3-XR در چین می‌گذرد و برای اولین‌بار با فیس‌لیفت رو‌به‌رو شد. سیتروئن C3-XR جدید که اوایل بهار امسال راهی بازار می‌شود، با به‌روزرسانی‌های ظاهری الهام‌گرفته از هویت جدید این برند تجاری همراه خواهد شد. 

Citroën C3-XR / سیتروئن سی 3

تغییرات اصلی طراحی در جلوی خودرو رخ می‌دهند، جایی که سیتروئن C3-XR با کاپوت الهام‌گرفته از مدل C5 Aircross، چراغ‌های جلو که هم‌اکنون یکپارچگی بهتری با لوگوی سیتروئن در وسط دارند، همراه‌با طراحی جلوپنجره و اجزای سپر جلوی برگرفته از خودروی مفهومی CXPerience عرضه می‌شود. همچنین جلوپنجره میانی ​​که دارای الگوی کپسولی سیتروئن معمولی است و در سپر جلو نیز از قطعات قرمز و نقره‌ای استفاده می‌شود.

Citroën C3-XR / سیتروئن سی 3

با نگاه به سیتروئن C3-XR فیس‌لیفت از نیمرخ، به نظر می‌رسد که غیر از رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی دورنگ الماسی تغییر دیگری نداشته باشد. در عقب نیز چراغ‌ها با طرح جدید متشکل از چهار ماژول مستطیلی برگرفته از C5 ایرکراس به چشم می‌خورد. در صندوق عقب از لوگوی سیتروئن دورنگ (کرومی و سیاه براق) همراه‌با «C3-XR» استفاده می‌شود. هم‌اکنون سه ترکیب رنگ بیرونی برای مشتریان سیتروئن C3-XR در دسترس قرار دارد. 

Citroën C3-XR / سیتروئن سی 3

در کابین، این مدل از سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید HSAE با صفحه‌نمایش ۹ اینچی، دو درگاه USB و همچنین اتصال Apple CarPlay، Baidu Carlife و MirrorLink بهره می‌برد. همچنین دسته‌دنده ارگونومیک برای جبعه‌دنده‌ی اتوماتیک با روکش چرمی وجود دارد. مشتریان می‌توانند بین دو طرح رنگ داخلی انتخاب کنند.

Citroën C3-XR / سیتروئن سی 3

هیچ اشاره‌ای به ارتقای فنی پیشرانه سیتروئن C3-XR وجود ندارد؛ بنابراین فرض می‌کنیم که همچنان از پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت ۱۵۸ اسب‌بخار و جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته استفاده می‌شود. سیتروئن C3-XR مدل ۲۰۱۹ تا بهار امسال پایین‌تر از مدل‌های شاسی‌بلند C4 ایرکراس و C5 ایرکراس قرار خواهد گرفت. از زمان تولید در ووهان چین طی اواخر سال ۲۰۱۴، حدود ۱۸۰ هزار دستگاه کراس‌اور سیتروئن C3-XR به مشتریان فروخته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات