افشای رندر مطبوعاتی گلکسی اس 10، اس 10 ای و اس 10 پلاس ازطریق منبعی موثق

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
افشاگر موثق محصولات سامسونگ ساعاتی پیش رندر مطبوعاتی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ ای و گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرد.
تبلیغات

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد بیستتم فوریه (برابر با یکم اسفند) با برگزاری رویداد Unpacked، جدیدترین اعضای خانواده‌ی گلکسی S خود را رونمایی کند. در فاصله‌ی حدودا یک ماه مانده به برگزاری این همایش، شایعات مرتبط‌با گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به‌اوج خود رسیده‌اند و هر روز شاهد درز اطلاعات جدیدی درباره‌ی آن هستیم.

پس از افشای مشخصات کامل گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس و نیز افشای جزئیات مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۰ ایکس، حال شاهد افشای رندر مطبوعاتی منتسب به چند نمونه از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ هستیم. این رندر مطبوعاتی به‌شکل واضحی به‌ ما نشان می‌دهند طراحی گوشی‌های پیش‌ روی سامسونگ قرار است چگونه باشد.

منبع منتشرکننده‌ی این رندر، کسی نیست جز ایوان بلس؛ افشاگر معروفی که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی افشای جزئیات مربوط‌به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دارد. این، یعنی می‌توان تاحدزیادی به اطلاعاتی منتشرشده‌اش اعتماد کرد. در رندر منتشرشده‌ی بلس، شاهد کنارهم‌قرار‌گرفتن گوشی‌های موردانتظار گلکسی اس ۱۰ ای و اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس هستیم که هرکدام از آن‌ها در داخل قابی ژله‌ای قرار گرفته‌اند. 

کاملا مشخص است که Samsung Galaxy S10E قرار است ارزان‌قیمت‌ترین و به‌تبع ضعیف‌ترین گوشی خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ باشد؛ محصولی که گفته می‌شود دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر کوچک‌تر (درمقایسه‌با اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس) از نوع اینفینیتی-اُ (Infiniti-O) و روزنه‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی خواهد داشت.

رندر گلکسی اس 10 سامسونگ / Samsung Galaxy S10

گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای (به‌ترتیب از راست به‌چپ)

براساس این رندر، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس هر دو قرار است از دوربین سه‌گانه بهره ببرند. این درحالی است که گلکسی اس ۱۰ معمولی همچون گلکسی اس ۱۰ ای یک دوربین سلفی دارد. گفتنی است اس ۱۰ پلاس از دو دوربین سلفی بهره می‌برد و همین موضوع باعث شده در بخش بالایی نمایشگر به‌جای یک روزنه‌ی کوچک، شاهد حفره‌ای بیضی‌شکل باشیم که بی‌شک هنگام انجام کارهای روزمره، بسیار به‌چشم خواهد آمد.

گلکسی A9 2018 موبایلی بود که از چهار دوربین اصلی به‌شکل عمودی بهره می‌گرفت و ظاهرا سه دوربین اصلی گلکسی اس ۱۰ پلاس این‌بار به‌صورت افقی درکنارهم جای گرفته‌اند. علاوه‌بر این‌ها، از روی رندر منتشرشده می‌توان به‌وضوح دید اس ۱۰ ای کوچک‌‌ترین و اس ۱۰ پلاس بزرگ‌‌ترین مدل‌های گلکسی اس ۱۰ خواهند بود؛ این درحالی است که هنوز اندازه‌ی دقیق این گوشی‌ها را نمی‌دانیم.

شایعه‌ها می‌گویند سامسونگ قصد دارد علاوه‌بر این سه گوشی، مدل قدرتمندتری را نیز رونمایی کند؛ محصولی که گفته می‌شود توانایی پشتیبانی از 5G را دارد و از مشخصات فنی درخورتوجهی بهره می‌گیرد. فعلا نمی‌دانیم آیا کره‌ای‌ها قصد دارند همزمان با معرفی سه گوشی دیگر، این گوشی را نیز معرفی کنند یا خیر. 

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی‌های هوشمند آینده‌ی سامسونگ چیست؟

بانک محصولات زومیت جایی است که با مراجعه به آن، ضمن اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی‌های سامسونگ مثل گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹، این محصولات را با رقبا می‌توانید مقایسه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات