تصویر گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ در حالی که شخصی آن را در دست داشته و از آن استفاده می‌کند، فاش شده است که دوربین سلفی دوگانه این گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش دعوتنامه‌ی مراسم مربوط به رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را ارسال کرد. براین اساس، کره‌ای‌ها در نظر دارند تا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ را طی مراسمی که اول اسفندماه در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد، رونمایی کنند. از جمله‌ی اطلاعات موجود که تصویر فاش‌شده آن را تصدیق می‌کند، به‌کارگیری دوربین دوگانه سلفی در این گوشی هوشمند است.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

همچنین باید به کاهش حاشیه‌های این گوشی اشاره کرد که به‌وضوح در تصاویر رویت می‌شود.

به نظر می‌رسد تصویر گلکسی اس ۱۰ پلاس  سامسونگ در دست یکی از کارمندان سامسونگ ثبت شده است. آنچه که از تصویر استنباط می‌شود، ثبت این تصویر در  مکانی همچون اتوبوس بوده که گویا در زمان بازگشت از کمپ سوان سامسونگ ثبت شده است.

اطلاعات موجود نشان از این دارد که گلکسی اس ۱۰ پلاس سبک‌تر از گلکسی نوت ۹ است، حال آنکه سایز هر دو گوشی یکسان است. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، روزنه‌ای در نمایشگر وجود دارد که دوربین دوگانه در آن تعبیه شده است. ضمنا باید به جاگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره کرد. به نظر می‌رسد غیر از دو فناوری مورد نظر، تغییر دیگری در نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس در مقایسه با نسخه پیشین حاصل نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات