محمد شریعتمداری، وزیر صنعت استعفا داد [به‌روزرسانی: تکذیب شد]

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم، از سمت خود استعفا داد.
تبلیغات

گزارش‌ها حکایت از آن دارند محمد شریعتمداری در شرایطی که قرار بود که سوم مهرماه و بنا به درخواست ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مجلس حاضر شود، اکنون به‌دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله تشدید مشکلات مربوط به بخش تولید، پیش از استیضاح، به‌صورت رسمی استعفای خود را تقدیم دولت کرده است.

گفته می‌شود که درخواست استعفای شریعتمداری مورد قبول رئیس جمهور کشورمان نیز قرار گرفته؛ البته ظاهرا استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت از چند روز پیش مطرح شده بود، ضمن اینکه روز گذشته نیز در پی ابلاغ قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان، هفت تن از معاونان وزیر صنعت نیز استعفا کرده بودند.

خاطرنشان می‌شود که پیش از این، الیاس حضرتی از اعصای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده بود که استعفای محمد شریعتمداری با هماهنگی رئیس جمهور صورت گرفته است. در حال حاضر وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص اظهار نظری نکرده است؛ اما در صورت انتشار خبرهای جدید، زومیت به اطلاع کاربران عزیز خواهد رساند.

به‌روزرسانی: پایگاه اطلاعات‌رسانی دولت با انتشار توییتی، خبرهای مربوط به استعفای محمد شریعتمداری از سمت وزارت صنعت را کذب خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات