احتمال عرضه گوشی هوشمند با دوربین اصلی چهارگانه توسط سامسونگ

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق جدیدترین شایعات، سامسونگ قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، گوشی جدیدی مجهز به دوربین اصلی چهارگانه را روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

وب‌سایت اندرویدهدلاینز اخیرا در گزارشی به‌نقل از منبعی موثق در داخل سامسونگ، اعلام کرده است که این غول فناوری هم‌اکنون در حال کار روی گوشی اندرویدی جدیدی است که از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد و آن را اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این منبع که مدعی است ارتباط نزدیکی با تامین‌کنندگان قطعات گوشی‌های سامسونگ دارد، به‌صراحت اعلام کرده است که گوشی یادشده، گلکسی اس 10 یا گوشی منعطف این شرکت یعنی گلکسی F نیست. مورد مهمی که بالاتر به آن اشاره کردیم، تاکید ویژه‌ی این منبع روی عرضه‌ی این گوشی در سال ۲۰۱۸ (و نه ۲۰۱۹) است.

حضور چهار دوربین در پشت این دستگاه، می‌تواند آن را به یک گوشی هوشمند رده‌بالا با قیمت زیاد تبدیل کند. با در نظر گرفتن موارد مختلف، می‌توان گفت که احتمالا این منبع به گوشی W2019 اشاره داشته است؛ یعنی تنها پرچمدار معرفی‌نشده‌‌‌ی Samsung که خیلی‌ها انتظار دارند تا پیش از پایان ۲۰۱۸، روانه‌ی بازار شود. مدل بعدی گوشی W2018 احتمالا یک گوشی تاشو خواهد بود و به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

دوربین‌های اصلی سه و چهارگانه به‌احتمال بسیار قوی به ترند بعدی در صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد. چنین سیستمی سازندگان را قادر می‌سازد بدون قطورترکردن دستگاه‌شان، به بهبود کیفیت تصویر‌برداری آن‌ها کمک کنند.

گفتنی است که طبق شایعات اخیر، گوشی وی ۴۰ ال‌جی به‌همراه میت ۲۰ پرو هواوی قرار است به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شود و پیش‌بینی می‌شود که حداقل یکی از مدل‌های گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ هم از چنین دوربینی استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات