سامسونگ گلکسی S10 در چهار مدل عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، اطلاعاتی از عرضه گلکسی اس ۱۰ در چهار مدل را افشا کرد.
تبلیغات

به‌تازگی نسخه‌ای آزمایشی از اندروید پای برای گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ فاش شده است که با بررسی دقیق آن توسط کارشناسان انجمن XDA، مشخص شد پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها احتمالا در چهار مدل عرضه خواهد شد. طبق اعلام این انجمن نسل جدید پرچمدار خانواده S سامسونگ در چهار مدل با کدهای Beyond 0 - Beyond 1 - Beyond 2 - Beyond 2 5G عرضه خواهند شد.

متاسفانه اطلاعات منتشر شده، جزئیات دقیقی از چهار مدل گلکسی اس ۱۰ ارائه نمی‌دهد؛ اما به‌نظر می‌رسد مدل Beyond 0، کوچکترین نسخه و مدل پایه این سری از خانواده گلکسی اس سامسونگ باشد. نکته جالب در مورد این نام‌گذاری وجود مدل Beyond 2 5G در چهار نسخه است که به‌وضوح، حضور مدلی مجهز به مودم 5G را نشان می‌دهد.

مدل های گلکسی اس 10

انتظار می‌رود سامسونگ در Galaxy S10 خود از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ یا پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ استفاده کند. همچنین احتمال می‌رود کره‌ای‌ها در مدل مجهز به مودم 5G از Snapdragon X50 یا Exynos 5100 استفاده کنند.

با انتشار چنین اطلاعاتی از نسل جدید کهکشانی‌های سامسونگ، می‌توان انتظار مدل‌های مختلفی از جمله گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ پلاس 5G را داشت؛ با این حال نمی‌توان با قاطعیت در مورد مدل‌های مختلف این محصول سخن گفت.

نظر شما عزیزان در مورد نسل جدید پرچمدار سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات