گوگل از ابزار Touring Bird به‌عنوان راهنمای تعطیلات و گردشگری رونمایی کرد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل به‌تازگی ابزار جدیدی را با نام Touring Bird معرفی کرد که اطلاعات جامعی را در مورد شهرهای جهان برای سفر ارائه می‌کند.
تبلیغات

گوگل از ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران در برنامه‌ریزی سفر و گشت‌و‌گذار در شهرهای بزرگ و مطرح دنیا کمک می‌کند. این ابزار که در قالب وب‌سایتی با نام Touring Bird در دسترس قرار گرفته، تورها، جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های محبوب در شهرهای مختلف دنیا را فهرست می‌کند.

کاربران می‌توانند برای هر فعالیت فیلترهای مختلفی نظیر قیمت، زمان، سیاست‌های لغو و... را اعمال کنند که قطعاً در بهبود تجربه‌ی سفرشان نقش به‌سزایی را ایفا خواهد کرد.

فعلاً تنها تعداد معدودی از شهرهای بزرگ و مطرح جهان در این وب‌سایت قرار گرفته‌اند که می‌توان به پراگ، تورنتو، شیکاگو، اورلاندو و آمستردام به‌عنوان نمونه اشاره کرد. با نگاه به فهرست شهرها، می‌توان متوجه تمرکز این وب‌سایت بر شهرهای اروپایی و آمریکایی شد؛ همچنین زبان مورداستفاده‌ی این وب‌سایت انگلیسی است.

با کلیک روی نامِ شهرها، می‌توانید در بالای صفحه، سه‌ جاذبه‌ی مهم گردشگری آن شهر را مشاهده کنید. با اسکرول‌کردن به قسمت های پایینی صفحه نیز اطلاعاتی به‌نمایش در خواهد آمد که شاید بسیاری از محلی‌ها هم از آن‌ها مطلع نباشند. طبق گفته‌ی Google، آن‌ها برای جمع‌آوری این اطلاعات از متخصصانِ امر کمک گرفته‌اند.

با این اوصاف، یکی از مزایای اصلی این وب‌سایت دسترسی آسان به قوانین لغو مربوط به جاذبه‌های گردشگری است که پیش‌از این معمولاً برای مطلع‌شدن از آن‌ها نیاز به تماس تلفنی مستقیم بود. باتوجه به تأکید زیاد Touting Bird به فعالیت‌های رایگان و ارزان، کاربران می‌توانند به‌مرجعی کامل برای سفرهای خود دسترسی داشته باشند.

اهالی مانتین‌ویو وعده داده‌اند که در آینده‌ی نزدیک به تعداد شهرهای موجود در وب‌سایتشان افزوده خواهد شد و کاربران به گزینه‌های بیشتری دسترسی خواهند یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات