گلکسی نوت 9 با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱۲۵۰ دلار قیمت دارد

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امشب با معرفی گلکسی نوت ۹، برای نخستین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند از مدلی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت این گوشی که ۱۲۵۰ دلار قیمت دارد، رونمایی کرد.
تبلیغات

تا پیش از رونمایی از گلکسی نوت ۹ در مراسم امشب، شایعات حکایت از آن داشتند که سامسونگ در حال تلاش برای نگاه داشتن قیمت پرچمداران جدیدش در سطحی منطقی است. اما از آنجایی که قیمت گلکسی نوت ۹ از ۹۹۹.۹۵ دلار آغاز می‌شود، به‌نظر می‌رسد که در این رابطه چندان خوش‌شانس نیستیم. با این قیمت،‌ مدل پایه‌ی پرچمدار جدید سری نوت با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم قابل سفارش خواهد بود.

با این حال، سامسونگ در حال حاضر دو مدل از گلکسی نوت ۹ را ارائه می‌دهد مدلی دومی که چشم‌ها را حسابی به خود خیره کرده است، از حافظه‌ی داخلی بی‌سابقه‌ی ۵۱۲ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم بهره می‌گیرد و به گفته‌ی سامسونگ با افزودن کارت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی می‌توان به ظرفیت نهایی یک ترابایت دست پیدا کرد. همان‌طور که می‌دانیم، کارت‌های میکرو SD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت هم‌اکنون در بازار یافت می‌شوند و با قیمت نزدیک به ۳۵۰ دلار قابل خریداری هستند. در نتیجه ظاهرا دستیابی به ظرفیت نهایی گلکسی نوت ۹ خرج زیادی روی دست مشتریان خواهد گذاشت.

مدل مجهز به ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از طریق تعدادی از خرده‌فروشان موجود خواهد شد و دسترسی به آن در تمام بازارها فراهم نخواهد بود. سفارش این مدل همچنین به‌صورت مستقیم از طریق خود سامسونگ به‌همراه اپراتورهای منتخب از جمله AT&T، ورایزن و US Cellular امکان‌پذیر خواهد بود. هر دو مدل در تاریخ ۲۴ آگوست (دوم شهریور) به‌دست مشتریان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات