تصاویر جدیدی از گوشی می 8 ایکس شیائومی فاش شد

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدید و واقعی از گوشی هوشمند خانواده‌ی می 8 ایکس (Mi 8X) شیائومی رویت شد.
تبلیغات

شیائومی در تاریخ ۳۱ ماه می (۱۰ خردادماه)‌، سه گوشی هوشمند سری می ۸ خود را به‌صورت رسمی معرفی کرد؛ که شامل سه گوشی هوشمند، می ۸ سفید رنگ مجهز به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، دیگری می ۸ اکسپلورر (Mi 8 Explorer) به‌همراه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر با قاب پشتی شفاف و سومین گوشی می ۸ اس ای (Mi 8 SE) با سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بود.

براساس آخرین اطلاعات منتشر‌شده‌ی غیررسمی، انتظار می‌رود شاهد معرفی گوشی چهارم از همین خانواده باشیم که مشخصات آن احتمالا، ترکیبی از مشخصات سه مدل دیگر همین سری خواهد بود.

Xiaomi Mi 8X

تصاویر جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی چین ویبو از گوشی هوشمندی با نام می ۸ ایکس شیائومی به‌اشتراک گذاشته شده است. Mi 8X قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ به‌همراه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره ببرد. نسبت ابعاد بدنه‌ی گوشی می 8X مشابه گوشی می ۸ معمولی خواهد بود و با گوشه‌های گرد و لبه‌های منحنی در پنل پشتی رونمایی می‌شود.

براساس خبرهای غیررسمی و شنیده‌ها، گوشی‌های هوشمند دیگر شیائومی با کدنام‌های Comet و Sirius نیز قرار است با نمایشگر OLED و تراشه‌ی مشابه به بازار عرضه شوند.

Xiaomi Mi 8X

البته تصویر دیگری نیز در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به‌اشتراک گذاشته شده است که لی جون، موسس و مدیرعامل Xiaomi را در هواپیما با گوشی هوشمند سفیدرنگی نشان می‌دهد.

Xiaomi Mi 8X

ظاهرا مشخص نیست لی جون چه مدل گوشی در دست دارد؛ البته برخی معتقدند که لی‌ جون در تصویر، گوشی می ۸ ایکس در دست دارد که شبیه گوشی می میکس ۲ اس (Mi Mix 2S) یا می ۸ شیائومی (Mi 8)‌ است و اسکنر اثر انگشت،  با فتوشاپ به آن اضافه شده است. افرادی که چنین ادعایی را مطرح می‌کنند، معتقدند کمی عجیب است مدیرعامل یک شرکت، گوشی هوشمندی که هنوز رونمایی نشده است و مشخص نیست آخرین نسخه باشد یا خیر را در دست بگیرد و به سفر برود!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات